• 0

vraag aov verzekering

(aangepast)

Hallo,

 

Ik heb al jaren een AOV verzekering. 4 Jaar geleden hier gebruik van gemaakt ivm klachten van overspannenheid.

Toen paar maanden eruit gelegen en daarna weer rustig opgebouwd.

Ik heb ook netjes zonder moeite mijn uitkering gekregen echter is wel ooit tegen me gezegd door iemand van de verzekering dat ze vergoeden uit coulance omdat mijn klachten niet werk gerelateerd zouden zijn.

 

Ik weet dat er zoiets gezegd is maar kan het me niet helemaal goed herinneren en in welke context dit gezegd is.

 

Nu heb ik me sinds enkele weken weer ziek gemeld, en werk ik veel minder (ben nog wel enkele uren per week aan het werk, maar dit vergt veel van me)

 

Ik heb as dinsdag een gesprek met een medewerker van mijn aov verzekering, van Movir.

Nu vraag ik me af wat moet/ mag ik zeggen.

Het is me allemaal te veel, heb moeilijke gezinssituatie met een autistische zoon, maar slaap ook slecht , kan me slecht concentreren, veel hoofdpijn, veel huilen.

Heb ook een trage stofwisseling ivm niet goed werkende schildklier. Vermoed dat het alles op 1 hoop is waardoor ik nu uit val. Maar wil wel weten wat ze gaan vragen. Wil natuurlijk wel graag gebruik maken van mijn verzekering.

 

Heeft iemand raad?

 

groet Karin

aangepast door karin karin
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Karin, allereerst welkom op Higherlevel!

 

Inhoudelijk, dit is een vraag voor jouw eigen  aov adviseur.
 

Een goede aov adviseur zal je niet alleen informeren maar ook de mogelijkheid bieden om bij dit gesprek aanwezig te zijn.

 
(En Movir werkt nooit zonder adviseurs)

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

karin karin, nee ik bedoel de onafhankelijke verzekeringsadviseur die jou bij het afsluiten van deze verzekering heeft geholpen en nu ook het onderhoud en begeleiding bij schade zou moeten doen: dat is jouw eigen adviseur, die ook losstaat van Movir.

 

(Je kunt bij Movir geen verzekering rechtstreeks afsluiten of laten lopen zonder eigen adviseur)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Hoi Norbert,

oh dat bedoel je.

Dan zou dat mijn tussenpersoon zijn. We hebben een tussenpersoon die al onze verzekeringen afsluit. Ik zal daar dan eens vragen. Ook geen idee of die dan inhoudelijk hierop in kunnen gaan en me kunnen helpen. Misschien moet ik ook het eerste gesprek soepel in gaan en me niet druk maken. Maar bedankt voor je reactie.

 

 

aangepast door karin karin
Link naar reactie
  • 2

Ik zou hoe dan ook even de verzekeringsadviseur bellen met precieze details van het (soort) gesprek dat gepland staat.
Sorry voor de wat kromme vergelijking, maar als je auto schade heeft bel je toch ook eerst de adviseur voordat je hem naar een schadebedrijf brengt.

 

Nu bij je adviseur melden dat je ziek bent en verwacht aanspraak te moeten doen op je verzekering is heel normaal.

Hij zal je dan wel adviseren wat te doen of te laten. En i.d.d. goede kans dat het advies is: maak je niet te druk over dat gesprek..

 

Juist als je last hebt van dit type klachten dat alles je teveel wordt maakt het je extra onzeker. Dus waarom je zelf in onzekerheid houden als een kort gesprek met een expert dat kan wegnemen.

Link naar reactie
  • 1
Op 19-11-2023 om 22:58, Roel J zei:

Juist als je last hebt van dit type klachten dat alles je teveel wordt maakt het je extra onzeker. Dus waarom je zelf in onzekerheid houden als een kort gesprek met een expert dat kan wegnemen.

 

Spijker op de kop Roel J! +1

 

Een ondernemer die arbeidsongeschikt raakt heeft naast de specifieke (burn out) klachten ook te maken met onzekerheid, schaamte en uitstelgedrag. Dit staat een snelle en goede behandeling van de arbeidsongeschiktheid in de weg, en kan ook zorgen voor onnodige extra financiële druk. (en dat was nu net een van de redenen waarom je die AOV hebt)

 

De rol van een goede adviseur is dan de onzekerheid en schaamte te relativeren en op het juiste moment een zetje in de goede richting te geven in het belang van de ondernemer, diens gezin en zijn/haar bedrijf. (en daar spelen - als de ondernemer dat toestaat - ook de levenspartner en eventuele compagnons een belangrijke rol in). 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.