Wat zijn jouw zakelijke voornemens voor 2024?

Aanbevolen berichten

Met Higherlevel gaan we er een geweldig jaar van maken. Er staan mooie dingen op de planning.

 

Natuurlijk gaan we er met zijn allen voor zorgen dat we nog meer ondernemers helpen in 2024! En daarnaast maken wij begin volgend jaar met een nieuwe navigatietool onze informatie nog beter vindbaar.  We willen ook vaker offline evenementen organiseren zodat we elkaar ook buiten het toetsenbord kunnen ontmoeten. Wat Higherlevel betreft gaat 2024 een prachtig ondernemend jaar worden!

 

Welke leuke zakelijke voornemens heb jij voor 2024 op de planning staan?

Deel het met je mede-ondernemers.

 

Ondernemen doen we samen!

 

 

Link naar reactie

Ik heb niet zoveel zakelijke voornemens voor 2024.

Niet meer met mijn hoeven op de werkvloer en genieten van pensioen.

 

Bedrijf gaat voorlopig door en ik doe alleen het stukje administratie in een paar uur per maand.

 

Heb nog wel een zakelijke activiteit in gedachten, mocht ik me gaan vervelen.

Link naar reactie

zakelijk …Meer automatiseren, minder arbeid, decentraal werken, risicobeperking, risicospreiding, voortzetting van de overdracht van activiteiten aan zoon.


privé … werken aan gezondheid, zowel geestelijk als lichamelijk … een “continuing story” dus.
 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

Het moto van mijn winkel is "Hét 5 sterren restaurant in jouw backpack" en dat wil ik dus ook graag waarmaken met het leveren van smaakvolle maaltijden.

 

Mijn doel voor 2024 is om nog meer smaakvolle maaltijden toe te voegen aan mijn assortiment, maaltijden die nog niet verkrijgbaar zijn in de Benelux. 

 

Vorige week nog een hele range Italiaanse maaltijden gepresenteerd en voor 2024 hoop ik een aantal Japanse maaltijden te kunnen introduceren.

Link naar reactie
(aangepast)
1 uur terug, Lex van Roode zei:

In 2024 bestaat mijn bedrijf 40 jaar.

 

Gefeliciteerd,  ik ben 1 september 1984 voor mijzelf begonnen en heb dan ook nog eens 40 jaar dezelfde boekhouder.

 

Mijn vrouw gaat nog even door en ik ga op wat administratieve werkzaamheden na genieten van hobby's en kleinkinderen.

 

Na 49 jaar is het mooi geweest.

aangepast door henkh
aanvulling
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 137 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.