Ik ben me een beetje aan het oriënteren want ik wil voor mezelf beginnen .
Ik ben momenteel nog in loondienst maar kan ik dan via het uwv een starterskrediet krijgen ,of moet dan eerst werkeloos zijn .
Zoja hoe gaat dat in zijn werk .
Ik heb inprincipe alles al kvk bedrijfsrekening accountant een vrachtwagen op hold staan daarbij de verzekeringen tankpassen deze staan momenteel op hold.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marcel_A
marcel_A
Hoi allemaal
Ik ben me een beetje aan het oriënteren want ik wil voor mezelf beginnen .
Ik ben momenteel nog in loondienst maar kan ik dan via het uwv een starterskrediet krijgen ,of moet dan eerst werkeloos zijn .
Zoja hoe gaat dat in zijn werk .
Ik heb inprincipe alles al kvk bedrijfsrekening accountant een vrachtwagen op hold staan daarbij de verzekeringen tankpassen deze staan momenteel op hold.
Graag had ik hier meer info over
Grz Marcel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76402-starterskrediet-uwv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag