Higherlevel.nl heeft een nieuwe Navigatietool

Aanbevolen berichten

Administrators     143 4

De oplettende gebruiker is het misschien al opgevallen, sinds dit weekend is er iets nieuws op onze homepage.

 

Higherlevel.nl heeft een nieuw hulpmiddel om iedereen nog beter te informeren over alle ondernemerskennis die we samen verzameld hebben in de afgelopen jaren.

 

In maximaal vier klikken zoek je nu gerichter en kom je dieper in onze content. Je vindt sneller wat je zoekt zodat je weer verder kan met wat echt belangrijk is. Ondernemen!

 

Laat weten wat je er van vindt, alle Feedback is natuurlijk welkom!

 

Ondernemen doen we samen!  

Link naar reactie
(aangepast)

Hallo Ben, ik bezoek Higherlevel vrij regelmatig, paar keer per week, mij is echt niets nieuws opgevallen.
heb ik een nieuwe bril nodig :smile: ?  Kun je enig licht op dit mysterie werpen...wat is er aan navigatie toegevoegd? Je noemt " iets nieuws, maar je geeft niet aan ' wat' het is,  is dit een teaser campagne? 

Daarnaast een vraag.... (relevant mbt zoeken op HL...) Waarom staat het onderwerp  'Commercie en Marketing' enigszins verstopt onder de categorie 'bedrijfsstrategie.... ' het is natuurlijk taal, een 'label' waar je over kunt twisten, maar volgens mij zet de categorie 'Bedrijfsstrategie' veel mensen op het verkeerde spoor.


Commercie, verkoop en marketing zijn van levensbelang voor élke organisatie en ondernemer.... en de meesten zullen er dagelijks mee te maken hebben.  Ja bedrijfsstrategie IS belangrijk, dat zal ik zeker niet betwisten. kun je iets toelichten hierover?
zit er een redenering achter?

Het complexe is natuurlijk dat alles met elkaar te maken heeft, maar het stimuleren van vindbaarheid van de juiste informatie lijkt mij voor Higherlevel best belangrijk.


-----

p.s. Ik zie nu idd een 'quickmenu' links onderaan. (ik weet niet hoe jullie het noemen) was mij nog niet opgevallen,
het zat bij mij onder de 'vouw'... En ik weet eigenlijk niet of die er al zat... ;) 

aangepast door Dirk-Pieter van Walsum

dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen

Link naar reactie
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Lijkt mij een idee met potentie. Daarbij wellicht wel goed om het zo te maken dat wanneer iemand de zoekbalk aanklikt, ook daar dit quickmenu naar voren te brengen? Want veel bezoeken zien de homepage nooit, omdat ze via google direct op een topic uit zijn gekomen.

Link naar reactie
49 minuten geleden, StevenK zei:

veel bezoeken zien de homepage nooit, omdat ze via google direct op een topic uit zijn gekomen.

Klopt. De nieuwe navigatietool blijkt nog een ander effect te hebben: het aantal bezoeken van de homepage is met bijna 50% toegenomen. (Het is wel te vroeg voor conclusies; over een week of twee zal het beeld duidelijker zijn.)

Link naar reactie

Voor mij was het meteen zichtbaar omdat ik toevallig naar beneden scrolde.Doordat ik nu beter gericht kon zoeken had ik mijn antwoord sneller. Maar misschien is het idee om het boven de actieve topics te plaatsen.  Want een zoek balk staat meestal boven aan en niet ergens in het midden.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.