momenteel ben ik samen met mijn vriend research aan het doen om te kijken of wij een eigen onderneming kunnen gaan starten. Echter lopen wij tegen wat vragen aan en omdat wij willen voorkomen dat we het moeilijk gaan krijgen of bepaalde zaken niet goed hebben uitgezocht, leek het ons handig om het even na te vragen.
Wij willen graag vanuit China, goederen laten komen om uiteindelijk te gaan verkopen.
Dit zijn goederen met een gemiddelde prijs van €1500,-.
nu vragen wij ons eigen af met welke kosten wij rekening zouden moeten houden?
Als wij DDP zouden gebruiken dan zouden wij dus geen invoerrechten en belastingen hoeven te betalen?
wij willen inkopen op Alibaba als voorbeeld maar daar zie ik dus ook niet dat over het totale bedrag van €1500,- 21% belasting erover wordt berekend?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BrianBecker
BrianBecker
Beste,
momenteel ben ik samen met mijn vriend research aan het doen om te kijken of wij een eigen onderneming kunnen gaan starten. Echter lopen wij tegen wat vragen aan en omdat wij willen voorkomen dat we het moeilijk gaan krijgen of bepaalde zaken niet goed hebben uitgezocht, leek het ons handig om het even na te vragen.
Wij willen graag vanuit China, goederen laten komen om uiteindelijk te gaan verkopen.
Dit zijn goederen met een gemiddelde prijs van €1500,-.
nu vragen wij ons eigen af met welke kosten wij rekening zouden moeten houden?
Als wij DDP zouden gebruiken dan zouden wij dus geen invoerrechten en belastingen hoeven te betalen?
wij willen inkopen op Alibaba als voorbeeld maar daar zie ik dus ook niet dat over het totale bedrag van €1500,- 21% belasting erover wordt berekend?
Waar zouden wij rekening mee moeten houden?
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76497-welke-kosten-komen-er-bij-import-uit-china-kijken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen