Er tussen ons en een tegenpartij in een ander Europees land onenigheid over een getekend contract en beide partijen eisen nu geld van elkaar. Nu zijn we aan het onderhandelen via onze advocaten over de uitkomst dus we gaan nog niet naar de rechter of wat dan ook. Maar ik vroeg me af of de tegenpartij beslag kan leggen op mijn persoonlijke spullen in Nederland met een verhaal uit een ander Europees land zonder dat er een uitspraak van de rechter ligt? Ik heb het contract als prive persoon getekend en we kunnen jammer genoeg geen beslag op zijn spullen leggen omdat dat in andere Europese landen allemaal moeilijker is. Mijn advocaat is op vakantie dus ik denk ik probeer het via hier.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jeroendrunen
jeroendrunen
Er tussen ons en een tegenpartij in een ander Europees land onenigheid over een getekend contract en beide partijen eisen nu geld van elkaar. Nu zijn we aan het onderhandelen via onze advocaten over de uitkomst dus we gaan nog niet naar de rechter of wat dan ook. Maar ik vroeg me af of de tegenpartij beslag kan leggen op mijn persoonlijke spullen in Nederland met een verhaal uit een ander Europees land zonder dat er een uitspraak van de rechter ligt? Ik heb het contract als prive persoon getekend en we kunnen jammer genoeg geen beslag op zijn spullen leggen omdat dat in andere Europese landen allemaal moeilijker is. Mijn advocaat is op vakantie dus ik denk ik probeer het via hier.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76741-kan-buitenlandse-partij-beslag-leggen-in-nederland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen