Ik wil mijn BV opheffen op het Caribische Eiland Bonaire.
Nu is de BV vorige week al buiten gesteld van economisch verkeer en ook als zodanig aangemeld bij de KvK en de Belastingdienst. Maar volgens de dame van de KvK dient de BV ook nog geliquideerd/ opgeheven te worden omdat anders de KvK kosten doorlopen.
De BV is verder leeg, er zijn geen schulden meer, de enige schuld die nog bestaat is de schuld aan de belastingdienst op Bonaire. Hier is inmiddels een betaalregeling voor getroffen die maandelijks wordt afbetaald.
Nu is mijn vraag, is de BV te liquideren of dient eerst de schuld aan de belasting te zijn afbetaald alvorens je het bedrijf echt kan ontbinden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mbcura
mbcura
Beste leden,
Ik wil mijn BV opheffen op het Caribische Eiland Bonaire.
Nu is de BV vorige week al buiten gesteld van economisch verkeer en ook als zodanig aangemeld bij de KvK en de Belastingdienst. Maar volgens de dame van de KvK dient de BV ook nog geliquideerd/ opgeheven te worden omdat anders de KvK kosten doorlopen.
De BV is verder leeg, er zijn geen schulden meer, de enige schuld die nog bestaat is de schuld aan de belastingdienst op Bonaire. Hier is inmiddels een betaalregeling voor getroffen die maandelijks wordt afbetaald.
Nu is mijn vraag, is de BV te liquideren of dient eerst de schuld aan de belasting te zijn afbetaald alvorens je het bedrijf echt kan ontbinden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76866-opheffing-boneriaanse-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen