Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ko1234
Als verlenging van mijn hobby wil ik graag handgemaakte producten verkopen. Ik kan gebruik maken van de registratiedrempel omdat ik verwacht 500-1500 euro te verdienen in een kalenderjaar. Daarom ga ik mij ook niet inschrijven bij de KvK. Op lange termijn zal ik de 'onderneming', voor zover je het zo kunt noemen, ook niet uitbreiden.
Ik wil klanten voor mijn producten digitaal laten betalen, maar ik twijfel of ik hiervoor een zakelijke rekening nodig heb. Ik heb een lopende privérekening bij ABN Amro en zou het liefst deze gebruiken. Om een zakelijke rekening te openen vraagt ABN Amro (voor zover ik kan vinden) om een kvk-nummer, die ik niet heb.
Niemand zal ooit raar opkijken van mijn kleine bijverdienste, maar toch vraag ik me af hoe ik dit netjes en volgens de regels kan aanpakken.