Ga naar inhoud

Overstappen boekhouder

Geplaatst:

WilmaH

Ik ben in januari overgestapt naar een ander administratiekantoor. Ik was klant vanaf oktober 2018, en nu zou ik de oude boekhouder door moeten betalen tot oktober van dit jaar. Is dit normaal?

Featured Replies

Geplaatst:

RubenT

• Moderator

Welkom op Higherlevel, Wilma.

Wat hebben jullie afgesproken over verlenging en opzegging in de overeenkomst die jullie in oktober 2018 hebben gesloten? En wanneer heb je de overeenkomst met je oude boekhouder opgezegd?

Geplaatst:

Cosara

21 minuten geleden, WilmaH zei:

Ik ben in januari overgestapt naar een ander administratiekantoor. Ik was klant vanaf oktober 2018, en nu zou ik de oude boekhouder door moeten betalen tot oktober van dit jaar. Is dit normaal?

Als je een jaarcontract hebt afgesloten - met een jaarlijkse verlenging - dan is dit inderdaad "normaal"

... al vraag ik mij af waarom de klant moet blijven betalen als er geen werkzaamheden meer door de oude boekhouder worden uitgevoerd. Het voelt aan als een soort van strafmaatregel.

Voortijdig overstappen gebeurt vaak als de opdrachtgever niet tevreden is over de uitgevoerde of juist niet uitgevoerde werkzaamheden.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.