Ik heb nu waarschijnlijk mijn tweede opdracht binnen om een website te maken. En het is de éérste keer dat ik een offerte schrijf.
Bij mijn eerste klant hadden we alleen mondelinge afspraken, en achteraf bleek dat we verschillende interpretaties hiervan hadden. Ik heb uiteindelijk veel meer werk voor niets gedaan om problemen te voorkomen.
Dit wil ik niet nog eens laten gebeuren, dus daarom heb ik geprobeerd de afspraken op papier te zetten.
ik zou het bijzonder op prijs stellen als menigeen van jullie hier een blik op wil werpen. Wellicht heb ik er iets absurds of onlogisch ingezet.....
(ook ben ik wel nieuwsgierig naar wat jullie van de prijs vinden).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast
Gast
beste mede-ondernemers,
Ik heb nu waarschijnlijk mijn tweede opdracht binnen om een website te maken. En het is de éérste keer dat ik een offerte schrijf.
Bij mijn eerste klant hadden we alleen mondelinge afspraken, en achteraf bleek dat we verschillende interpretaties hiervan hadden. Ik heb uiteindelijk veel meer werk voor niets gedaan om problemen te voorkomen.
Dit wil ik niet nog eens laten gebeuren, dus daarom heb ik geprobeerd de afspraken op papier te zetten.
ik zou het bijzonder op prijs stellen als menigeen van jullie hier een blik op wil werpen. Wellicht heb ik er iets absurds of onlogisch ingezet.....
(ook ben ik wel nieuwsgierig naar wat jullie van de prijs vinden).
Ik hoor het graag!
[edit mod] titel aangepast[/edit]
offerte.pdf
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7751-hoe-schrijf-ik-een-goede-offerte-voorheen-mijn-eerste/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag