• 0

Group 328.png
Hoe ga jij om met de reviews van je klanten? In een tijd waarin online zichtbaarheid en vertrouwen cruciaal zijn, kunnen reviews het verschil maken tussen groei en gemiste kansen. Goede reviews versterken je reputatie, zorgen voor nieuwe klanten en bevestigen dat je op de juiste weg bent. En wat als je een minder positieve beoordeling ontvangt? Hoe ga je daar professioneel en strategisch mee om, zodat een slechter reviews goud waard kan zijn?

🟢 In deze AMA (Ask Me Anything) bespraken we het belang van sterke klantbeoordelingen én hoe je met negatieve feedback omgaat op een manier die je merk juist kan versterken. Kijk de AMA hierboven via YouTube terug.

👋Nog wat meer info over mijn expertise:

Ik ben Martin Dupuis, voormalig salesmanager bij Trusted Shops en docent arbitrage veldvoetbal KNVB.
Vertrouwen loopt als een rode draad door alles wat ik doe – in business én op het veld. In dit webinar deel ik hoe reviews zorgen voor geloofwaardigheid, groei en grip op je klant. Recht voor z’n raap, met praktijkvoorbeelden en een vleugje humor.

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

• 1

Hey Martin,

Mijn klanten kijken bij de keuze voor mij niet naar reviews op Google oid, maar heeft het ook zin om goede 'reviews' of quotes van mijn klanten op mijn eigen site te zetten? Ik zie dat vaak gebeuren bij andere merken, maar vind het er soms ook erg 'commercieel' en zodoende misschien een beetje nep uitzien als je begrijpt wat ik bedoel.

• 0
Op 10-4-2025 om 10:51, mats_devr zei:

Hey Martin,

Mijn klanten kijken bij de keuze voor mij niet naar reviews op Google oid, maar heeft het ook zin om goede 'reviews' of quotes van mijn klanten op mijn eigen site te zetten? Ik zie dat vaak gebeuren bij andere merken, maar vind het er soms ook erg 'commercieel' en zodoende misschien een beetje nep uitzien als je begrijpt wat ik bedoel.

Top, deze neem ik donderdag mee voor je. 

• 0
Op 7-4-2025 om 13:47, Martin Dupuis - AMA zei:

Hoe ga jij om met de reviews van je klanten? In een tijd waarin online zichtbaarheid en vertrouwen cruciaal zijn, kunnen reviews het verschil maken tussen groei en gemiste kansen. Goede reviews versterken je reputatie, zorgen voor nieuwe klanten en bevestigen dat je op de juiste weg bent. En wat als je een minder positieve beoordeling ontvangt? Hoe ga je daar professioneel en strategisch mee om, zodat een slechter reviews goud waard kan zijn?

🟢 In deze AMA (Ask Me Anything) duiken we in het belang van sterke klantbeoordelingen én hoe je met negatieve feedback omgaat op een manier die je merk juist kan versterken. Op donderdag 17 april beantwoord ik van 16.30 tot 17.30 uur hierover al jullie vragen live op deze pagina.

Je kunt hieronder ook nu al je vragen stellen, dan beantwoord ik ze donderdag.

📆 Datum: donderdag 17 april
🕛 Tijd: 16:30 – 17:30 uur
💻 Kosten: Gratis

👋Nog wat meer info over mijn expertise:

Ik ben Martin Dupuis, voormalig salesmanager bij Trusted Shops en docent arbitrage veldvoetbal KNVB.
Vertrouwen loopt als een rode draad door alles wat ik doe – in business én op het veld. In dit webinar deel ik hoe reviews zorgen voor geloofwaardigheid, groei en grip op je klant. Recht voor z’n raap, met praktijkvoorbeelden en een vleugje humor.

23 uur geleden, MartinDupuis zei:

23 uur geleden, MartinDupuis zei:

Hoe kan ik mij hiervoor aanmelden? 

• 0
Administrators     31 2
20 uur geleden, Manon Smeeing zei:

Hoe kan ik mij hiervoor aanmelden? 

Hey Manon,

Dank voor je vraag! De video livestream komt morgen hierboven in het bericht te staan, je kunt dan hier gewoon je vraag stellen, net zoals je net reactie hebt gegeven :) Of je mag je vraag nu al stellen, dan weet je zeker dat Martin deze donderdag beantwoordt!

Achteraf is de AMA terug te kijken, en zullen we ook de antwoorden van Martin in tekst hieronder zetten!

• 1

hey Martin,

ik had een paar vraagjes. 

Wat zijn effectieve strategieën om klanten aan te moedigen om positieve reviews achter te laten zonder dat dit als een "druk" ervaren wordt?

Hoe kun je negatieve klantbeoordelingen omzetten in kansen voor verbetering en klantloyaliteit?

• 0
2 uur geleden, Telefoonzaak zei:

hey Martin,

ik had een paar vraagjes. 

Wat zijn effectieve strategieën om klanten aan te moedigen om positieve reviews achter te laten zonder dat dit als een "druk" ervaren wordt?

Hoe kun je negatieve klantbeoordelingen omzetten in kansen voor verbetering en klantloyaliteit?

Goede vragen, ik denk dat ik die al voor een groot deel beantwoord in het Webinar gedeelte vanmiddag. Maar als je nog vragen hebt daarna, stel ze gerust. 

Groet, Martin

• 1

Hi Martin, 

Ik heb verschillende vragen voor de webinar

- Hoe kun je positieve klantbeoordelingen structureel inzetten in je marketing?

- Hoe bouw je een strategie rondom het verzamelen van klantfeedback?

- Hoe ga je om met reviews als je in de B2B-sector zit waar klanten minder snel iets openbaar schrijven?

• 1

Hi Martin,

Leuk, spontaan en duidelijk!

Bedankt voor je duidelijke uitleg en het antwoord op mijn vraag.

Het is voor mij nu duidelijker welke platformen ingezet kunnen worden en ik kan weer concreet aan de slag met deze informatie.

Groetjes,

Priscilla (Foodies & Family)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar