Ik rijd meestal met mijn eigen auto naar het werk door heel Nederland. Vorig jaar moest ik een bedrijfsbus meenemen omdat ik machines mee terug moest nemen. Vlak bij het werk reed een tegenligger tegen de linker buitenspiegel en deze was onherstelbaar beschadigd en deze kosten toch gauw een 600 euro.
De tegenligger stopte niet en reed door.
Ik diende een factuur in van die dag maar weigert te betalen omdat ik de spiegel moet betalen. Ik kan hem niet aan zijn verstand brengen dat dit niet klopt want als ik schade van duizenden euro"s zou rijden ik deze ook zou moeten betalen.
Ik kan het ook fout hebben maar hoe zit het nu werkelijk. Ik ben benieuwd.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henkmab
Henkmab
Ik rijd meestal met mijn eigen auto naar het werk door heel Nederland. Vorig jaar moest ik een bedrijfsbus meenemen omdat ik machines mee terug moest nemen. Vlak bij het werk reed een tegenligger tegen de linker buitenspiegel en deze was onherstelbaar beschadigd en deze kosten toch gauw een 600 euro.
De tegenligger stopte niet en reed door.
Ik diende een factuur in van die dag maar weigert te betalen omdat ik de spiegel moet betalen. Ik kan hem niet aan zijn verstand brengen dat dit niet klopt want als ik schade van duizenden euro"s zou rijden ik deze ook zou moeten betalen.
Ik kan het ook fout hebben maar hoe zit het nu werkelijk. Ik ben benieuwd.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/77697-wie-moet-de-schade-betalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen