wickedgirlie19 0 Posted October 23, 2002 Share Posted October 23, 2002 Link naar een voorbeeld ondernemersplan van IMK: http://www.imk-projecten.nl/starters/s_plan.htm Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, ik had er in ieder geval veel aan! Groetjes, Karin WiCkEdGiRlIe!9 Link to post Share on other sites
0 PatrickZ 0 Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Hallo, als groentje op deze site en als startend ondernemer, ben ik opzoek naar een VOORBEELD ondernemersplan (evt met fictieve cijfers). Wie weet waar ik deze kan vinden of heeft een url? thanks, Patrick heb net bedrijf voor zeil aangelegenheden; zeilinstructie (+instr. eigen schip), charters, incentives, transport & deliveries tevens onderhoud (op lokatie) website is hopelijk ar eind januari 2007 Link to post Share on other sites
0 PatrickZ 0 Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 ik bedoel dus een financieel plan heb net bedrijf voor zeil aangelegenheden; zeilinstructie (+instr. eigen schip), charters, incentives, transport & deliveries tevens onderhoud (op lokatie) website is hopelijk ar eind januari 2007 Link to post Share on other sites
0 gerdinand 0 Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 OM een goede start te maken voor een onderneming, kun je het beste je boeren verstand gebruiken, er moet meer inkomen dan er uit gaat. Ga wel een lening aan en vermenig vuldig je maandbedrag met 4 dat is het bedrag wat je minimaal binnen moet slepen. Met vriendelijke groet, GB http://www.bvent.nl http://www.bvtopleiding.nl Link to post Share on other sites
0 italaz 0 Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Hoi higherlevelers Ik ben bezig met een ondernemingsplan aan de hand van een handleiding die ik dankzij deze forum gevonden heb. Maar, ik wil graag een compleet afgemaakte goedgekeurde ondernemingsplan zien, graag van een restaurantovername. Weet iemand waar ik die kan downloaden? groetjes, Italaz Link to post Share on other sites
0 Guest Verwijderd account Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Gezien dit onderwerp leek het mij leuk om nog een website toe te voegen dat het ondernemingsplan op een overzichtelijke manier verklaard. [spamerdespam - ingreep moderator] Nog niet helemaal af maar grotendeels al wel operationeel, persoonlijk vond ik dit een blijver! Veel succes ermee! Link to post Share on other sites
0 TwaBla 1,181 Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Allez Bobke, Als je op deze manier websites moet verkopen (met spam op het forum) dan vrees ik dat het allesbehalve een blijvertje is! Zucht... Link to post Share on other sites
0 dirkkuis 0 Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Kan iemand mij een voorbeeld geven van een ondernemingsplan die ik kan vergelijken met mijn ondernemingsplan van een bloemenwinkel! Link to post Share on other sites
0 Jeroen Bakker 428 Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Net via de mail binnengekomen: KvK: Ondernemingsplan nu gratis te downloaden De Kamer van Koophandel biedt een gratis downloadbaar ondernemingsplan aan. Dit modelplan helpt startende ondernemers bij het beschrijven van hun bedrijfsidee en het toetsen van de haalbaarheid ervan. Het ondernemingsplan is het visitekaartje van een bedrijf bij besprekingen met banken, leveranciers en overheden. Met het plan van de KvK kunnen ondernemers eenvoudig alle aspecten van hun nieuwe onderneming op een rij zetten. Meer info en downloadlink: klik hier! [edit mod: link aangepast] Link to post Share on other sites
0 limburger 0 Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 Hallo, Heeft iemand een voorbeeld voor me van een ondernemingsplan van groothandel in kleding [liefst geimporteerd uit niet EU-land]? Ik ben al 5x gestart met het plan en weer opgehouden. Ik weet dat ik als creatief moeite heb om mijn gedachten op papier te zetten. Mijn hoofd zit zo vol dat ik vaak teveel wil opschrijven en dan wordt het er niet duidelijker op . Terwijl een ondernemingsplan toch bedoeld is om de zaak helder te krijgen. Help.... wie o wie? Link to post Share on other sites
0 Andycc17 0 Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Dit is nou handig, hartlijk bedankt. Link to post Share on other sites
0 Jan Post 0 Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Hier redelijk recent een scriptie ontwikkeld voor een importeur/agent in de schoenenbranche. Ik kan dit verslag niet publiek publiceren, maar kan je eventueel wel ondersteunen mocht je zelf al een basis opzet hebben gemaakt. Groeten, Jan Post Link to post Share on other sites
0 Bamiblik 0 Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Heeft iemand een voorbeeld ondernemingsplan over een Schoenenwinkel of (Noodle) bar?! Alvast bedankt! Link to post Share on other sites
0 Jeroen Bakker 428 Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 Schoenenwinkel of (Noodle) bar?! Je twijfelt nog over wat voor soort bedrijf je op wilt starten? Of is dit een studie-opdracht? Zo niet, dan ben ik oprecht benieuwd naar je beweegredenen om zó breed voorbeeldplannen te willen inzien :-) Link to post Share on other sites
0 Bamiblik 0 Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 Bedanktvoor je reactie. Dit is inderdaad een studie opdracht. In de toekomst wil ik hier ook wat mee gaan doen... Link to post Share on other sites
0 Bamiblik 0 Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 Even een vraagje over het financiele gedeelte. Moet je deze kosten ook verklaren? Bijv. dat je €15.000,- kwijt bent voor 'Bouwkundige voorzieningen' en dat je dit moet verklaren waarvoor? Alvast bedankt! Btw; als ik klaar ben met mijn ondernemingsplan zal ik hem erop zetten. Link to post Share on other sites
0 Nils de Witte 132 Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Even een vraagje over het financiele gedeelte. Moet je deze kosten ook verklaren? Bijv. dat je €15.000,- kwijt bent voor 'Bouwkundige voorzieningen' en dat je dit moet verklaren waarvoor? Alvast bedankt! Btw; als ik klaar ben met mijn ondernemingsplan zal ik hem erop zetten. Verklaren is handig als de korte omschrijving niet duidelijk maakt waar het voor is. Je moet in ieder geval altijd een antwoord hebben als je er om gevraagd wordt. Zorg dat je altijd precies weet wat je opschrijft. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link to post Share on other sites
0 Bighead 0 Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Ik heb een paar sjablonen geplaatst op: http://www.managementstart.nl Deze zijn gratis en voor niets te gebruiken. Link to post Share on other sites
0 Erik! 24 Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Op de website van MarktGrip staan een tweetal ondernemingsplannen als voorbeeld. Hopelijk helpt het jullie verder. Even klikken voor de voorbeelden Succes! http://www.ondernemersforum.be/forum.html Link to post Share on other sites
0 Bart Bonnevalle 1 Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Veel startende onderndemers hebben problemen met de financiële prognose. Kijk in de demo van de Businessplan Wizard van Perportam voor een uitkomst. Demo Adres : https://demo.perportam.nl/portal/ Gebruikersnaam : ondernemersplan@perportam.nl Wachtwoord : starten Link to post Share on other sites
0 TwaBla 1,181 Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Wie dat uitprobeert, hoeft dus geen nadere gegevens in te vullen? De gebruikersnaam en het password hierboven volstaan? Zucht... Link to post Share on other sites
1 Bart Bonnevalle 1 Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Ja, dit is gewoon een demo omgeving van het product die voor iedereen zichtbaar is. 1 Link to post Share on other sites
0 TwaBla 1,181 Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Great, thanks! 8) Zucht... Link to post Share on other sites
0 jacoupe 0 Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Wat een geweldige site is dit. Ben op dit moment druk mijn ondernemersplan voor school en de toekomst aan het schrijven. Heb nog 4 week en dan moet hij af zijn en dan heb ik direct mijn opleiding afgerond. Veel van de links die hier staan die helpen me zeker. Ga zo door iedereen en mocht ik nog eentje vinden die hier niet staat dan zal ik hem zeker toevoegen. Link to post Share on other sites
0 roemie 0 Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 hoi hoi allemaal ik wil wat vragen aan jullie hoe zit het met een ondernemeingsplan als ik in het buitenland iets wil beginnen kan iemand me hiermee helpen ??? Ik wil een pand aanschaffen in duitsland om daar kinderen met een beperking (autisme spectrum stoornis ) logeerweekenden aan te bieden en vakantie-kampen hoor graag wat van jullie groetjes roemie Link to post Share on other sites
0 renep 116 Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 hoe zit het met een ondernemeingsplan als ik in het buitenland iets wil beginnen Ik denk dat je dan beter een specifiekere vraag daarover kunt stellen in een aparte discussie. Hier worden links naar voorbeelden verzameld. Lees ook eerst even het bericht "Eerst even lezen voordat je een bericht plaatst!" bovenaan in dit forum. René Applinet - informatieve websites | Lancelots - informatie en forum voor freelancers / zzp'ers Link to post Share on other sites
Link naar een voorbeeld ondernemersplan van IMK:
http://www.imk-projecten.nl/starters/s_plan.htm
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, ik had er in ieder geval veel aan!
Groetjes,
Karin
WiCkEdGiRlIe!9