Ik wil graag containers met overstock unieke kwaliteitskleding tegen spotprijzen van Sears aanbieden op de nederlandse markt aan outletstores. Of aan ondernemers die zo'n store willen beginnen. Ik lever nu al aan 5 outlets in Spanje. Omdat ikzelf in Malta woon weet ik niet waar ik moet zijn in Nederland
Waar kan ik het beste adverteren of contacten leggen voor container inkopers?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Phildive
Phildive
Beste,
Ik wil graag containers met overstock unieke kwaliteitskleding tegen spotprijzen van Sears aanbieden op de nederlandse markt aan outletstores. Of aan ondernemers die zo'n store willen beginnen. Ik lever nu al aan 5 outlets in Spanje. Omdat ikzelf in Malta woon weet ik niet waar ik moet zijn in Nederland
Waar kan ik het beste adverteren of contacten leggen voor container inkopers?
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7875-overstocks-kleding-sears-usa/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag