• 0

Overstocks kleding Sears USA

Beste,

 

Ik wil graag containers met overstock unieke kwaliteitskleding tegen spotprijzen van Sears aanbieden op de nederlandse markt aan outletstores. Of aan ondernemers die zo'n store willen beginnen. Ik lever nu al aan 5 outlets in Spanje. Omdat ikzelf in Malta woon weet ik niet waar ik moet zijn in Nederland

Waar kan ik het beste adverteren of contacten leggen voor container inkopers?

 

Alvast bedankt

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Gewoon lomp binnenlopen met een koffer met samples bij ketens en vragen naar de inkoopafdeling? Soms werkt het maar je kan ook enorm hard tegen een muur aanlopen waar je subtiel omheen moet werken.

 

Ook kan je specifieke samples opsturen maar deze bijvoorbeeld speciaal verpakken o.i.d. Val op in elk geval, op een positieve manier uiteraard!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Aangezien je klaarblijkelijk al vaker merkartikelen geimporteerd hebt uit de VS zal je al wel op de hoogte zijn van de jurisdische aspecten omtrent parallel import. Toch wil ik je er hierbij even op wijzen dat je voorzichtig moet zijn met dit 'soort' activiteiten. Ik ben geen jurist maar ben zelf ook actief in de import en export van merkartikelen wereldwijd.

 

Succes.

Link naar reactie
  • 0

Beste ,

ben ondernemer uit belgié .

Heb momenteel al eerste pand aangekocht met de bedoeling om te bouwen tot jeansstore.

hopelijk de eerste ven lange rij.

Issue is momenteel nog aanvoer van jeans , liefst per container;

Zou het enorm op prijs stellen mocht u contact opnemen me mij.

Kunnen we samen eens bekijken wat de voorwaarden zijn .

Goederen zijn dus voor belgié maar worden aangekocht via mijn zetel te luxemburg.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 160 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.