cyberworld Geplaatst: 8 februari 2006 cyberworld 1 0 Geplaatst: 8 februari 2006 Wie zou mij kunnen helpen een maketing strategie uit te stippelen voor een pas geopende offsetdrukkerij. Link naar reactie
0 Hans S Geplaatst: 8 februari 2006 Hans S 401 2 Geplaatst: 8 februari 2006 Dit bericht kun je het beste bij Vraag & Aanbod neerzetten denk ik, als je op deze pagina iemand zoekt die je wilt helpen. (zie het menu-item "tools" bovenaan de pagina) Je zou ook specifieke vragen op dit forum kunnen stellen, daar kun je ook al een eind mee komen! Link naar reactie
0 MartinDupuis Geplaatst: 9 februari 2006 MartinDupuis Moderator 1,1k 26 Geplaatst: 9 februari 2006 Wie zou mij kunnen helpen een maketing strategie uit te stippelen voor een pas geopende offsetdrukkerij. Is dat niet de omgekeerde wereld? Je gaat toch eerst kijken of er uberhaupt wel klanten zijn voordat je een drukkerij opent ??? Groet, Martin Link naar reactie
0 dries Geplaatst: 10 februari 2006 dries 46 0 Geplaatst: 10 februari 2006 hier wat tips: 1. zoek een niche, die ook een groeimarkt is 2. val eens op door superieure service - doe eens zelf een voorstel over opvallend papier of kleuren 3. ga met reklameburos in de buurt praten, doe ze een aanbod dat ze niet kunnen weerstaan 4. denk niet dat prijs alleen doorslaggevend is - de interessante klanten (die geld hebben) vinden - gelijkblijvende - kwaliteit, ook bij serice, en advies veel belangrijker 5. wat kan jij dat andere drukkerijen in de buurt niet kunnen? 6. kijk naar nieuwe technieken (bv FM raster) en zoek een zinvolle aanwending of niche. Sukses! Andries van der Schaft Link naar reactie
0 Michael81 Geplaatst: 11 februari 2006 Michael81 4 0 Geplaatst: 11 februari 2006 Lijkt mij ook. Een marketing plan bestaat uit onderzoek / analyse / strategie etc. Ik weet niet hoe goed je Engels is, wij gebruiken op de uni marketing plan pro, erg handig programma - en voorbeelden - om een goed marketing plan uit te werken. Iets dat je niet in een paar minuten doet... Link naar reactie
0 mollie77 Geplaatst: 28 maart 2006 mollie77 3 0 Geplaatst: 28 maart 2006 Wie zou mij kunnen helpen een maketing strategie uit te stippelen voor een pas geopende offsetdrukkerij. Beste heer/mevrouw, Vanuit de HEAO Commerciele Economie heb ik de opdracht een marketing stragie uit te stippelen voor een offsetdrukkerij. Hopelijk heb je intussen een reactie ontvangen en zou ik daarvan ook gebruik kunnen maken. Graag een reactie en alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 28 maart 2006 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 28 maart 2006 Hebben nog meer mensen dezelfde opdracht? Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
0 mollie77 Geplaatst: 29 maart 2006 mollie77 3 0 Geplaatst: 29 maart 2006 Hebben nog meer mensen dezelfde opdracht? [/quote Nee, het zou fijn zijn als ik een voorbeeld zou kunnen ontvangen. Iedereen heeft de opdracht over een andere branche te schrijven dan waarin je werkzaam bent. Link naar reactie
0 mollie77 Geplaatst: 3 april 2006 mollie77 3 0 Geplaatst: 3 april 2006 Hebben nog meer mensen dezelfde opdracht? [/quote Nee, het zou fijn zijn als ik een voorbeeld zou kunnen ontvangen. Iedereen heeft de opdracht over een andere branche te schrijven dan waarin je werkzaam bent. Link naar reactie
cyberworld
cyberworld
Wie zou mij kunnen helpen een maketing strategie uit te stippelen voor een pas geopende offsetdrukkerij.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag