• 0

Nieuwsbrief per Mail

Ik loop al enige tijd rond met een leuk/ commerciel plan voor een internet bedrijf.

 

Het gaat om het versturen van nieuws via email.

 

Zelf heb ik hellemaal geen kennis van het maken van websiten en wat hier allemaal bij komt kijken.

 

Graag zou ik in contact willen komen met mensen die emt mij zouden willen kijken naar het idee, of het haalbaar is en mischien geintreseerd zijn in een 'samenwerking'.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kun je aangeven hoe je zo'n samenwerking ziet? Wat ga je naast het idee inbrengen? Hoe gaat er geld verdient worden? Wie doet de verkoop en hoe wordt de buit verdeeld?

 

Dat zijn zaken waar je van te voren goed over nagedacht moet hebben. Het hebben van alleen een goed idee is absoluut niet voldoende om verder te komen.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Ik loop al enige tijd rond met een leuk/ commerciel plan voor een internet bedrijf.

 

Het gaat om het versturen van nieuws via email.

 

Joost Ik vraag mij af dit een serieus bericht is :o

 

Volgens mij is dit een van de eerste toepassingen van de E-mail.

 

Ik ben bang dat je 15 jaar te laat met je idee komt (Alhoewel ID? het is wel erg mager wat je wilt en kunt)

 

PAKLURAH

 

Link naar reactie
  • 0

Ik loop al enige tijd rond met een leuk/ commerciel plan voor een internet bedrijf.

 

Het gaat om het versturen van nieuws via email.

 

Joost Ik vraag mij af dit een serieus bericht is :o

 

Volgens mij is dit een van de eerste toepassingen van de E-mail.

 

Ik ben bang dat je 15 jaar te laat met je idee komt (Alhoewel ID? het is wel erg mager wat je wilt en kunt)

 

PAKLURAH

 

 

dit was ook mijn eerste gedachte... maar gedachte #2 was.. "nah..hier moet wel meer achter zitten"..

 

vandaar dat ik erg benieuwd ben naar het idee waar heden ten dage nog 'nieuws' verbonden wordt aan 'email' ipv RSS

Link naar reactie
  • 0

;D

 

Technische nieuwgierigheid is geen goed uitgangspunt om rijk te worden ;)

 

Wie zit er te wachten op Nieuws per E-mail? Je wordt aldoogegooid met ongevraagde maar ook veel gevraagde nieuwsbrieven/ (Heb je je al aangemeld voor de higherlevel niewusbrief en de Technopartner nieuwsbrief)

 

Ik ben benieuwd naar het antwoord van Joost

 

 

Link naar reactie
  • 0

Onze joost :-\?

 

Ik heb het bericht geplaats om met mensen in contact te komen die hier meer verstand van hebben, te kijken of mijn idee haalbaar is en of het geld kan gaan opleveren.

 

Waarom zouden mensen niet via hun email echt leuke informatie willen ontvangen waarin ze geintreseerd zijn en waar ze wat mee kunnen, niet allemaal van die troep.

Dit was mijn gedachten toen ik met het idee kwam

 

Ik ga hier natuurlijk niet hellemaal uitleggen hoe ik het in gedachten heb, heb inmiddels wat reacties gekregen via de email en zou er graag nog meer krijgen als er mensen geintreseerd zijn.

 

Mischien wordt het niks jammer dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben van mening dat je, voordat je aan iets echt wilt beginnen, je zaakjes goed moet uitzoeken. Enig onderzoek is dan ook niet verkeerd.

 

Maar daarentegen ben ik ook van mening dat je op HigherLevel.nl terecht kan voor hulp. En 1 manier om creativiteit om zeep te helpen vind ik dan ook negativiteit.

 

Succes in ieder geval Joost.

Link naar reactie
  • 0

En 1 manier om creativiteit om zeep te helpen vind ik dan ook negativiteit.

 

hoebedoel je dat?

 

Offertes aanvragen heb ik al gedaan maar kan nog niet echt vinden wat ik zoek, en volgens mij zit er op deze site ook wel enige kennis dus kan ik ook altijd hier rondvragen.

 

Link naar reactie
  • 0

De reacties op bepaalde ideeen. Zoals er dus op jou idee gereageerd werd.

 

Ik ben van mening dat deze site juist moet dienen om antwoorden te krijgen op je vragen en niet negatief (of lacherig) over ideeen gedaan moet worden.

Link naar reactie
  • 0

De reacties op bepaalde ideeen. Zoals er dus op jou idee gereageerd werd.

 

Ik ben van mening dat deze site juist moet dienen om antwoorden te krijgen op je vragen en niet negatief (of lacherig) over ideeen gedaan moet worden.

 

Mee eens, spontaniteit, optimisme en naïviteit zijn essentieel voor nieuwe business opportinities. Het is de vonk die het vuur moet doen oplaaien. Realiteitszin komt daar vlak achteraan. Het is de wind die de vonk moet aanwakkeren tot een echt vuur.

 

Dit forum is er dus voor beide. We propageren wilde ideeën, maar willen vrij snel reality checks, met name door de ideeën hebber zelf.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Waarom zouden mensen niet via hun email echt leuke informatie willen ontvangen waarin ze geintreseerd zijn en waar ze wat mee kunnen, niet allemaal van die troep.

Dit was mijn gedachten toen ik met het idee kwam

 

 

Beste joost,

 

Veel zogenaamde gerichte in formatie ervaren mensen als spam, al kan ik mij voorstellen dat er bepaalde doelgroepen zijn die je misschien met een bepaald soort aanbieding kan bedienen.

Je komt dan op een terrein dat ook al door andere bedrijven bestookt word met mailng/nieuwsbrieven.

 

Werk je idee eerst eens wat verder uit op papier, maak eens een opzet hoe jij denkt klanten te interesseren, en waar je denkt geld mee te kunnen verdienen.

 

Werk ook het functionele deel van de website uit, dat is noodzakelijk voor de webbouwer om een passende prijsopgaaf te doen.

Gewoon lukraak wat offertes aanvragen heeft geen enkele zin.

 

Als je voldoende gegevens hebt, hou dan het hele verhaal nog eens tegen het licht.

 

 

 

Maar daarentegen ben ik ook van mening dat je op HigherLevel.nl terecht kan voor hulp. En 1 manier om creativiteit om zeep te helpen vind ik dan ook negativiteit.

 

 

@Monfils mensen kunnen hier goed terecht voor hulp, maar daar staat tegenover dat "wij" ook een bepaalde zelfwerkzaamheid van de poster verwachten. verwacht ook niet dat elk idee hier met veel applaus ontvangen word, opbouwende kritiek hebben starters meer aan dan tjakkaa praat.

Link naar reactie
  • 0

Als je een idee uitwerkt (op papier) waarbij je de kosten en winst verdeling mee neemt en de tijd die je erin moet steken per maand dan kan het interessant worden. Echter is het van belang dat er een goede doelgroep is en dat deze doelgroep nog niet overspoeld word en het opt-in opt-out principe gehanteerd word.

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

Link naar reactie
  • 0

En 1 manier om creativiteit om zeep te helpen vind ik dan ook negativiteit.

 

Joost/Monfils

 

Waarom zijn de eerste uitzendingen van Idols zo leuk? Omdat er zeer veel mensen zijn die denken dat ze talent hebben maar ........

 

Er was niemand in hun directe omgeving die eerlijk tegen hen was door te zeggen wat ze er echt van vonden! In dat geval waren de non-Idols waarschijnlijk niet gegaan of tenminste gewaarschuwd. Eerlijkheid<>Negatief! :P

 

Ik geef gewoon mijn mening over het idee en denk dat het niet zo'n goed idee is. Doe er je voordeel mee!

 

Misschien kun je hier eens naar toe: http://www.ict-kenniscongres.nl/?m=43

Link naar reactie
  • 0

Ten eerste bedankt voor de reacties.

 

Ik wil met mijn site niet 1 doelgroep berijken maar door verschillende dingen aan te bieden meerdere doelgroepen en zo dus als het mogelijk is ook per doelgroep verdienen op meerdere manieren.

 

Ik heb al een aantal dingen uitgedacht en opgeschreven maar weet dus niet hoe ik het wil gaan uitwerken.

 

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik hier niet concreet ga uitleggen wat de bedoeling is, straks blijkt het een goed werkend idee te zijn en gaat iemand anders er mee vandoor.

Heb ik natuurlijk geen zin in.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.