Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Even voorstellen,

Geplaatst:

MLP

Geachte iedereen,

Bij deze wil ik mezelf (MLP) voorstellen al nieuwe member van HL.nl, een leuke en innovatieve site. Ik wil mezelf voorstellen maar ook mijn nieuwe bedrijf Coachpower (www.coachpower.nl). Sinds 1 maart zijn we actief.

Coachpower haalt meer rendement uit commerciele activiteiten (medewerkers) d.m.v. persoonlijke coaching. Tevens zijn we sparringspartner voor het MKB op het gebied van sales en marketing beleid.

Als jullie vragen hebben omtrent sales en marketing op operationeel en tactisch niveau, dan hoor ik het graag!

Succes,

MLP

Featured Replies

Geplaatst:

marketingcursus.nl

Veel succes.

Geplaatst:

MLP

• Auteur

Bedankt Nils, dat gaat lukken!

Wat is jouw website Nils?

Geplaatst:

Erwin18

Op 10-3-2006 om 10:23, MLP zei:

Geachte iedereen,

Bij deze wil ik mezelf (MLP) voorstellen al nieuwe member van HL.nl, een leuke en innovatieve site. Ik wil mezelf voorstellen maar ook mijn nieuwe bedrijf Coachpower (www.coachpower.nl). Sinds 1 maart zijn we actief.

Coachpower haalt meer rendement uit commerciele activiteiten (medewerkers) d.m.v. persoonlijke coaching. Tevens zijn we sparringspartner voor het MKB op het gebied van sales en marketing beleid.

Als jullie vragen hebben omtrent sales en marketing op operationeel en tactisch niveau, dan hoor ik het graag!

Succes,

MLP

Hoi

Welkom hier!!

Ik heb je direct even een berichtje gestuurd ivm marketing!!

Ik hoor graag van je!!

Groeten

Geplaatst:

MLP

• Auteur

Hi Erwin,

Ik heb je een berichtje teruggestuurd maar die kreeg ik terug van HL.

Geef me even je e-maildres, dat gaat wat makkelijker...

Groeten,

MLP

Geplaatst:

Erwin18

Op 10-3-2006 om 10:56, MLP zei:

Hi Erwin,

Ik heb je een berichtje teruggestuurd maar die kreeg ik terug van HL.

Geef me even je e-maildres, dat gaat wat makkelijker...

Groeten,

MLP

gelezen?

Geplaatst:

Annedien Hoen

Op 10-3-2006 om 10:23, MLP zei:

Ik neem toch aan op dit forum (omdat iemand je al meteen gemaild heeft)? Of geef je gratis advies, of is dit een werftekst voor commerciële opdrachten? :)

Geplaatst:

Nils de Witte

Hallo MLP,

Leuk dat je er bent. Je hebt je nu kunnen presenteren. Daar is dit forum eigenlijk niet voor, dus deze draad gaat op slot.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.