ik heb een eenmanszaakje, eigenlijk wil ik er iemand bij, maar niet fulltime, slechts (misschien) 1 dag in de week... degene die in aanmerking komt voor die ene dag in de week is een bekende van mij en wil met mij en het bedrijf meedenken en meegroeien.. hij doet het ook eigenlijk voor de lol en is tevreden met erg weinig salaris/inkomsten/vergoeding..
Hoe kan ik dit het beste regelen?
Wat is fiscaal het aantrekkelijkst voor m'n bedrijf? (loondienst? freelancer? vrijwilligerswerk???)
misschien zitten hier ook wel regels aan verbonden?
Misschien hebben jullie al wat tips en antwoorden of weten jullie waar ik meer info over deze kwestie kan vinden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
EnilnoUborp
EnilnoUborp
Hallo,
ik heb een eenmanszaakje, eigenlijk wil ik er iemand bij, maar niet fulltime, slechts (misschien) 1 dag in de week... degene die in aanmerking komt voor die ene dag in de week is een bekende van mij en wil met mij en het bedrijf meedenken en meegroeien.. hij doet het ook eigenlijk voor de lol en is tevreden met erg weinig salaris/inkomsten/vergoeding..
Hoe kan ik dit het beste regelen?
Wat is fiscaal het aantrekkelijkst voor m'n bedrijf? (loondienst? freelancer? vrijwilligerswerk???)
misschien zitten hier ook wel regels aan verbonden?
Misschien hebben jullie al wat tips en antwoorden of weten jullie waar ik meer info over deze kwestie kan vinden?
alvast bedankt!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8313-iemand-erbij-voor-1-dag-in-de-week/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag