• 0

Bezoekadres bedrijf is mijn schooladres

Hi,

 

 

Ik heb nu een site gemaakt voor een adviesbureau. Op de site staat een postadres ( postbus) en een bezoekadres. Ik ben nog student en de rest van de teamleden ook. We werken allen vanuit huis of school. Omdat ik op school gebruik maak van de facilliteiten ( vergaderruimte e.d.) heb ik als bezoekadres het adres van de school gebruikt.

 

Mag dit? Kan en mag de school moeilijk doen. Want het bezoekadres wordt gebruikt om klanten te ontvangen in vergaderruimtes.

 

Alvast bedankt voor de tips.

 

Gr.

 

Postmaster

 

Edit: titel verduidelijkt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dus het maakt in principe niet uit. Het is niet zo dat ik morgen een boze mail van de directie kan verwachten.

Want ik neem aan dat een hogeschool toch zo iets heeft van: Ja! kom op zeg elke student die iets voor zich zelf begint geeft ons adres aan. Promotie voor de school natuurlijk, maar ik kan begrijpen dat ze er niet blij mee kunnen zijn.

 

Moet ik het aangeven op school? of is dit niet nodig.

 

Maar volgens jullie valt er niks te vrezen :-)

 

Bedankt

Postmaster

Link naar reactie
  • 0

Ik raad je aan om dit in ieder geval met de schooldirectie te overleggen en eventuele afspraken op papier te zetten.

Even zwart wit gesteld, wat gebeurt als jullie per ongeluk een rekening vergeten te betalen, waar belt de deurwaarder dan aan ?

Ook instanties die over b.v. de waterhuishouding gaan willen wel eens met een belachelijke rekning komen omdat ze misschien zelfs wel het hele school gebouw als jullie bedrijfsruimte aanmerken.

En zo kan ik nog wel enkele varianten bedenken die erg nadelig uit kunnen pakken.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind eigenlijk dat je zoiets niet moet doen zonder eerst hierover overleg te plegen met de directie van je school. Lijkt me eigenlijk niet meer als normaal. ??? En waarom zou je dat eigenlijk niet doen, verwacht je problemen dan? En op je vraag: Kan en mag de school moeilijk doen?: Als je het mijn zou vragen: Ja, lijkt mij niet meer als normaal. Als iedereen daar maar een beetje gaat doen waar die zin in heeft (jij ontvangt er iemand zakelijk, de ander geeft er een feestje)

 

Problemen met niet betaalde facturen lijken me niet bij school aan te komen, want ik neem aan dat postadres en bezoekadres toch verschillend zijn in dit geval?

 

Maar goed, dit alles is mijn mening, die hoeft niet altijd de juiste te zijn. :-*

 

Groetjes Ingrid

www.voetsieraden.nl

Link naar reactie
  • 0

Tuurlijk is dat niet meer dan normaal. Maar de weg er naar toe, kost mij veel tijd. Ik ga het zeker aangeven op school. Maar de website gaat binnenkort online, dus ik wil even weten of er geen risico's zijn.

 

Het bedrijf staat op mijn woonadres ingeschreven bij de KvK.

 

Groet,

 

Postmaster

Link naar reactie
  • 0

Welk soort klanten trek je aan,en wat vinden die ervan?

 

Wel makkelijk! Kids naar school brengen, papa en mama's gaan vergaderen en leuke dingen doen twee klasjes verder op, tussen de middag oppas spelen en als de bel gaat met z'n alllen nog even achter Habo Hotel en naar huis:-)

 

Hoe leuker en vriendelijker kun je het maken ;D

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

Als je een bezoekadres op je site zet, gaan mensen er dan niet van uit dat ze op elk gewenst moment binnen kunnen lopen op dat adres? Als je mensen alleen op afspraak ontvangt kun je het adres gewoon bij die afspraak geven lijkt mij zo.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.