• 0

Bezoekadres bedrijf is mijn schooladres

Hi,

 

 

Ik heb nu een site gemaakt voor een adviesbureau. Op de site staat een postadres ( postbus) en een bezoekadres. Ik ben nog student en de rest van de teamleden ook. We werken allen vanuit huis of school. Omdat ik op school gebruik maak van de facilliteiten ( vergaderruimte e.d.) heb ik als bezoekadres het adres van de school gebruikt.

 

Mag dit? Kan en mag de school moeilijk doen. Want het bezoekadres wordt gebruikt om klanten te ontvangen in vergaderruimtes.

 

Alvast bedankt voor de tips.

 

Gr.

 

Postmaster

 

Edit: titel verduidelijkt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dus het maakt in principe niet uit. Het is niet zo dat ik morgen een boze mail van de directie kan verwachten.

Want ik neem aan dat een hogeschool toch zo iets heeft van: Ja! kom op zeg elke student die iets voor zich zelf begint geeft ons adres aan. Promotie voor de school natuurlijk, maar ik kan begrijpen dat ze er niet blij mee kunnen zijn.

 

Moet ik het aangeven op school? of is dit niet nodig.

 

Maar volgens jullie valt er niks te vrezen :-)

 

Bedankt

Postmaster

Link naar reactie
  • 0

Ik raad je aan om dit in ieder geval met de schooldirectie te overleggen en eventuele afspraken op papier te zetten.

Even zwart wit gesteld, wat gebeurt als jullie per ongeluk een rekening vergeten te betalen, waar belt de deurwaarder dan aan ?

Ook instanties die over b.v. de waterhuishouding gaan willen wel eens met een belachelijke rekning komen omdat ze misschien zelfs wel het hele school gebouw als jullie bedrijfsruimte aanmerken.

En zo kan ik nog wel enkele varianten bedenken die erg nadelig uit kunnen pakken.

Link naar reactie
  • 0