Ik ben een startende ondernemer. Om mijn product onder de aandacht te brengen organiseer ik een "promotiebijeenkomst". Dit kost mij uiteraard geld: inkoop, tijd, vervoer, huur van goederen.
Maar hoe boek ik dit nu in mijn administratie?
Alles onder één post; promotie, Alles opsplitsen en bij de toepasselijke kosten boeken of nog anders?
En hoe met de btw? ik lever namelijk feitelijk eten en drinken aan, hopelijk toekomstige klanten, maar zij rekenen niets af. Er wordt dus geen omzet gemaakt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
H@ns
H@ns
Ik ben een startende ondernemer. Om mijn product onder de aandacht te brengen organiseer ik een "promotiebijeenkomst". Dit kost mij uiteraard geld: inkoop, tijd, vervoer, huur van goederen.
Maar hoe boek ik dit nu in mijn administratie?
Alles onder één post; promotie, Alles opsplitsen en bij de toepasselijke kosten boeken of nog anders?
En hoe met de btw? ik lever namelijk feitelijk eten en drinken aan, hopelijk toekomstige klanten, maar zij rekenen niets af. Er wordt dus geen omzet gemaakt.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8863-promotiekosten-aftrekbaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag