• 0

Content voor mijn woonsite

Dag mensen,

 

Effen in het kort over mijn initiatief: www.xwonen.nl

 

Wonen is een initiatief om de woningmarkt in x en Nederland toegankelijker te maken voor iedereen. Dit initiatief is ontstaan uit een dringende behoefte vanuit de x gemeenschap in Nederland.

 

Wonen is een advertentiemedium voor woningen op het internet. De website faciliteert het aan- en verkoopproces van een woning en zorgt voor transparantie in de woningmarkt. Zelf uw huis verkopen, verhuren en zoeken is voortaan mogelijk.

 

Graag het volgende, nou heb ik een aantal marokaanse banken gesproken en die zijn te spreken over mijn initiatief, om opgenomen te worden op mijn website in het gedeelte finance. Alleen zijn ze niet echt warm te krijgen om een vergoeding voor te betalen en nou heb noodgedwongen ervoor gekozen om ze toch op te nemen, slechts voor het gezicht van mijn site.

 

En het volgende: Nou zien we de doelgroep xse NL-ers steeds meer behoefte heeft aan het kopen van een huis in NL en tevens in x, en dit betekent dus een HYPOTHEEK afgesloten moet worden...mijn vraag is dan ook, hoe krijg ik de hypotheekvertrekkers zover dat ze op mijn site adverteren? en hoe kom ik aan deze hypotheekvertrekker?

 

EEN andere suggestie is ook welkom....

 

Als laatst wat vinden jullie van mijn initiatief en website!

 

Ik dank u allen...

 

EDIT

Gebruiker had tegen alle regels in de tekst verwijdert, deze is nu aangepaste vorm teruggeplaatst.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het lijkt mij dat je eerst meer content moet hebben voordat je echt interessant wordt voor bezoekers en dus adverteerders. Met 13 huizen is de spoeling nog (te) dun.

 

Je website ziet er zo op het eerste gezicht verzorgd uit en ik heb inderdaad ook even rond gekeken. Ik zie wel vreemde prijzen: 180 euro kk (missen een paar nullen?) en prijzen die niet afgerond zijn (e.g. 135013 euro).

Link naar reactie
  • 0

In hoeverre past het kopen van een woning m.b.v. een hyptoheek wel in de marokkaanse cultuur/religie???? Ben geen kenner op dit gebied maar ik heb van wat marokkaanse clientele begrepen dat het fenomeen rente zeer gevoelig ligt ....

 

Als dat inderdaad zo is .... maar jij hebt er ee oplossing voor ben je koopman ...

 

Succes .. groeten Ard

Link naar reactie
  • 0

Daar zat natuurlijk een fraaie typefout in ...

 

ik bedoelde te zeggen: als jij een oplossing hebt voor de "rente-issue" dan ben je zeker koopman ...

 

Als je naar Nederland en Marokko kijkt zijn er op voorhand 2 afstanden te overbruggen: een culturele en een geografische, wellicht dat internet een hulpmiddel is om deze afstanden te overbruggen.

 

De onroerend goed inititiatieven in Turkeije kunnen wellicht een inspiratiebron zijn.

 

Groeten Ard

Link naar reactie
  • 0

Titel even aangepast. Pas je een beetje op maroc, je post neigd naar SPAM. Als je reclame wil maken voor je bedrijf, dan kan je hiervoor je "signature" gebruiken.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Gratis advies:

 

laat je website qua teksten eens onderhanden nemen ....

 

marocwonen is een advertentiemedium ..... met alle respect maar zo'n tekst roept toch geen enkele beleving op .....

 

Ik vermoed dat als je een vakkundig persoon (tekstschrijver met name) laat werken aan je site, dat dit de kracht van het geheel enorm ten goede komt ....

 

Qua lay-out en fotowerk is het best aardig, door de mindere teksten ademt het een "ik wil snel wat geld verdienen sfeertje" uit ... wellicht dat de hypotheek jongens het daarom voorlopig nog niet zo in je zien zitten ....

 

Groeten van Ard

Link naar reactie
  • 0

Je website zal in waarde stijgen naarmate je meer bezoekers ontvangt. Je zult meer bezoekers krijgen door een aantal factoren:

 

- update je website regelmatig, wat ard al zei betere webteksten

- zorg voor een betere promotie van je website internet of d.m.v folders.

- probeer ook informatie te geven waar bezoekers wat aan heeft en niet op andere websites te vinden in.

 

Gr. Jimmy.

MKB Gaat Online ontwerpt en ontwikkelt betaalbare websites, zowel voor het MKB als particulieren. www.mkbgaatonline.nl

Link naar reactie
  • 0

Als je een succes wilt maken van je website, moet je beginnen met het bieden van unieke informatie. Je hebt nu een paar behoorlijk dure objecten op je site staan. Maar die kan ik ook snel bijeenzoeken en op een site plaatsen, dat is niet onderscheidend.

 

Ik neem aan dat je Marokkaan bent... maak daar dan gebruik van! Je moet de interesses van je doelgroep kunnen inschatten en misschien ook de drempels die er zijn. Maak duidelijk dat je weet waarover je het hebt.

 

En ik verbaas me erover dat de site alleen maar in het Nederlands is... Kun je niet beter laten zien dat je 'aan de kant van de koper' staat? En ze minimaal in twee talen aanspreken?

 

Dit initiatief is ontstaan uit een dringende behoefte vanuit de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.

 

Hoe weet je dat? Is dat echt zo? Dan weet je dus ook waar je je website moeten promoten toch? En na de promotie (en bezoekers) komen die adverteerders echt wel, geloof me. Maar ze wachten eerst af of het wat wordt met je website, en terecht.

 

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.