Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Pors
Hey,
Ik heb net een VOF gestart met een vriend en wij brengen brandwerende materialen zoals coating.
We hebben vrijdag bij KVK de naam laten vastleggen en we hebben ook een domeinnaam op het internet laten vastleggen. tot zover is alles ok, maar:
maar nou zitten wij met een aantal vragen.
wat rest ons nou nog meer:
we hebben een logo zelf getekend en dit moet dus gephotoshopt worden voor op onze internet site en kaartjes. Ik heb die prijzen gezien van sommige bedrijven en dit is peperduur.
oproepen plaatsen in "vraag en aanbod"
Dit logo moet natuurlijk vastgelegd worden, maar hoe duur is dat en waar moet ik dan zijn?
Dit logo willen we dan op bedrijfpapier laten drukken en op kaartjes, maar zijn er nog andere dingen die belangrijk zijn , die wij misschien niet weten?
Wij schrijven ons in op bouwprojecten, dus het is niet zo dat wij flyers hoeven te hebben of veel reclame zoals andere bedrijven. We willen simpel beginnen.
hardstikke bedankt alvast voor enige reacties.
groeten Richard
titel aangescherpt