Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DEvRV
DEvRV
Geachte HL'ers,
Na vooral een lezende member te zijn hier nu vraag van mijn kant, ik hoop dat het in de goede categorie zit.
Ik heb van de week een partij afrikaanse kunst uit Kenya binnen gekregen van een familielid, om door te verkopen aan een lokale detailist.
Hierbij ging het vooral om nieuw spul, puur voor decoratie.
Het famlilielid heeft daarnaast nog 20 a 30 stuks "kunst" meegestuurd. Oude tot zeer oude houten afrikaanse beelden en maskers.
Nu is mijn vraag: Hoe stel ik de verkoopwaarde vast!
En aan wie is mijn doelgroep voor deze "kunst"!
Ik kan maar heel weinig vergelijkingsmateriaal vinden, zo heb ik gegoogled en wat lokale.
Misschien lopen er hier toevallig wat experts rond die mij een beetje op weg kunnen helpen hiermee.
Mocht dit wat opleveren dan wil ik hiervoor namelijk een ondernemning starten.
Verdere vragen om eea te verduidelijken hoor ik graag, iig alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9211-afrikaans-houtsnijwerk-en-beelden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag