Laat je niet flessen

Aanbevolen berichten

Ik zie de wagens met flessen koud water weer rond rijden. Tjonge jonge, laat je nou toch niet flessen. Goed water komt uit de kraan. Er bestaan wel verkoelers die je aan de kraan kunt aansluiten. Maar ga nou toch geen flessen water kopen!

 

Ik zag laatst een leuke water cooler op een school die je aan de kraan kon aansluiten met een videopaneel er op. Op videopaneel werden filmpjes uitgezonden over de wijze waarop derde wereld landen aan water komen, in de hitte pompend aan een kromme stang.

 

Da's nu leuke handel denk ik (niet voor mij ik zit in de nog in de zwembaden, da's nu ook leuk :-)

 

ehm, moest ik even kwijt:-)

 

Perry

 

 

Link naar reactie

Het kraanwater hier in Zweden smaakt een stuk beter dan het Nederlandse kraanwater IMHO. Maar ook ik ben nog steeds te vangen voor de Zweedse varianten van Spa Blauw. Het allerlekkerst (dat kan geen woord zijn ;)) vind ik het water van de pomp bij ons vakantiehuisje in Gävle, gewoon direct uit de grond. Als je aankomt en het water is lang niet opgepompt moet je eerst even een lading doorpompen en dan heb je super helder super fris bronwater... zo veel als je wilt. Je wilt niet weten hoe vaak ik tegen mijn schoonvader heb gezegd dat hij het zou moeten gaan bottelen ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Er zit nog steeds verschil in smaak in. Zolang dat zo is blijft water uit flessen een goed product. Overigens is het water hier, omgeving Tilburg (daar zit de beste bron van Nederland ;) ) echt prima te drinken.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Tjonge jonge, laat je nou toch niet flessen. Goed water komt uit de kraan. Er bestaan wel verkoelers die je aan de kraan kunt aansluiten. Maar ga nou toch geen flessen water kopen!

 

Tja, je kunt flessen vullen en ze in de ijskast gooien als je koel water wilt...

 

Ik ben niet zo'n water-drinker, maar over de kwaliteit van wat er hier in utrecht uit de kraan komt valt weinig te klagen. Ik heb wel eens vernomen dat het uit dezelfde put komt als wat ze in de supermarkt als bar-le-duc verkopen, al zouden daar best andere filter/zuiveringsstappen tussen kunnen zitten.

 

De smaak van water is sowieso een grappig iets eigenlijk.. echt zuiver water smaakt ook weer een beetje anders als wat er uit de kraan komt, maar de meeste mensen vind het niet lekker.

Link naar reactie

 

Ik heb wel eens vernomen dat het uit dezelfde put komt als wat ze in de supermarkt als bar-le-duc verkopen, al zouden daar best andere filter/zuiveringsstappen tussen kunnen zitten.

 

Klopt, wordt allebei opgepompt uit de Utrechste heuvelrug. Ik weet niet of het water in Utreacht alleen uit de Utrechtse heuvelrug komt. Water uit de Kromme Rijn wordt volgens mij ook ergens gezuiverd.

Link naar reactie

De plants van Spa en Bar-le-duc staan inderdaad gebroederlijk naast elkaar op de Utrechtse heuvelrug.. terwijl ze ook nog de mogenlijk hebben er een ánder label op te plakken..

 

Volgens mij is het net zoals met bier.. je hebt je voorkeur maar als je écht trek of dorst hebt .. drink je alles..!!

 

Achter mn huis (Leersum) ook een pijp geslagen.. en de pomp haalt er prima water mee naar boven.. kzit alleen nog niet diep genoeg denk ik.. er zitten nog geen bubbeltjes in.. ::) :P

 

 

http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen

Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 81 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.