• 0

zomer en warmte

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hier gebeurt erg weinig met de hitte, krijg het gewoon niet voor elkaar... De echt noodzakelijke dingen worden gedaan, maar daar houdt het dan bijna wel mee op ook.

Nu ook nog even een servertje wat niet meer 100% meewerkt, *zucht*... Gewoon maar 's avonds als het koel is werken denk ik? En 's morgens vroeg.

Link naar reactie
  • 0

Zou mooi zijn maar bij ons betekend een server die down is toch echt hard werken :-\

 

Dikke pech, bij ons is een server down, zomer vrij ;D 8)

 

Alleen onze server is niet down :'(

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie
  • 0

je moet natuurlijk wel de gelegenheid krijgen om het wat rustier te doen in de warmte. Dat kan niet als er voortdurend meer telefoons rinkelen dan er mensen op kantoor zijn, deals worden gesloten, advocaten bellen, sollicitanten op bezoek zijn, support gegeven moet worden, hardware met spoed besteld moet worden wegens weer nieuwe buitenlandse klanten, reizen gepland moeten worden die te ingewikkeld zijn voor de normale vliegtickets sites. Dan ben je al blij als je even met een espresso in je hand uit het open raam mag hangen.

 

Bij ons op kantoor zijn geen komkommers te bekennen hoor!

Link naar reactie
  • 0

De laaltse weken heb ik me drie slagenin de rondte gewerkt om alle projecten voor mijn vakantie af te krijgen cq fase af te sluiten. Gisteravondzijnwe al naar ed zeilboot gereden, met alle spullen.

Vanochtend nog teruggekomen om alle laatste dingen naar de boekhouder te krijgen, nu ben ik klaar voor de vakantie.

 

Nu regent het :'( :( :(

 

Dan maar een zeiljas aan, zeilen zal ik!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.