• 0

Opdrachten verkrijgen van derden

Beste mensen,

 

Ik heb sinds 2 jaar een eenmanszaak. In de eerste 1,5 jaar ging het redelijk en had ik elke maand een leuk project, maar de laatste 6 maanden is het angstvallig stil.

 

Ik hoorde van een kennis dat er bedrijven zijn die opdrachten regelen voor bedrijven. Dit zou voor mij een ideale oplossing zijn omdat ik geen held ben in de telefonische aquisitie.

 

Kan iemand mij in de juiste richtig wijzen? Hoe werkt deze structuur en hoe kan ik in contact komen met dit soort bedrijven?

 

Ik heb een bedrijfje in digitale media (streaming video, animaties, design) en webapplicatie ontwikkeling (PHP, databases).

 

Bvd.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als je een goeie PHP'er bent dan hoef je écht niet ver/lang te zoeken voor een opdracht, de markt schreeuwt om kwaliteitsprogrammeurs. Ik krijg in elk geval regelmatig de vraag 'of ik iemand ken die PHP programmeert'.

 

Daarnaast is het naar mijn mening een denkfout dat 'geen opdrachten' betekent dat je dus aan koude acquisitie moet gaan doen. Je kunt ook gaan netwerken en je marketing beter op orde krijgen.

 

Lees mijn artikel De Kern van Netwerken" eens (en doe ook vooral je voordeel met de andere artikelen daar :-) en de artikelen van Laura Babliowsky over hoe je aan klanten kunt komen....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.