• 0

Hoe nieuwe internetdienst promoten in Nederland?

Beste,

 

In België hebben we onlangs een nieuwe internetdienst gestart. De link laat ik achterwege.

Nu vraag ik me af hoe je die dienst in nederland aandacht kan geven? Men zegt altijd dat men in Nederland veel makkelijker gebruik maakt van internet dan in België. Maar hoe bereikt men het Nederlandse publiek? Lijkt me moeilijker dan ik dacht!

Banner exchange dingen vind ik geen oplossing want dat is onprofessioneel.

 

Heeft er hier iemand tips?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hangt er een beetje vanaf wat je aanbiedt, maar in ieder geval zou je de volgende dingen kunnen overwegen:

 

- Neem contact op met relevante weblogs voor jouw site, vertel ze iets over je site, als het interessant en relevant is moet dat lukken.

- Afhankelijk van je budget, overweeg een Adwords-campagne

- Zoek relevante pagina's en verzoek om een link (nog altijd vrij effectief als je het goed aanpakt)

- Zorg dat je pagina goed geoptimaliseerd is

- Een leuke actie met een "vertel een vriend" optie kan ook goed werken als je het goed uitwerkt.

 

Succes!

 

Link naar reactie
  • 0

Hangt er een beetje vanaf wat je aanbiedt, maar in ieder geval zou je de volgende dingen kunnen overwegen:

 

- Neem contact op met relevante weblogs voor jouw site, vertel ze iets over je site, als het interessant en relevant is moet dat lukken.

- Afhankelijk van je budget, overweeg een Adwords-campagne

- Zoek relevante pagina's en verzoek om een link (nog altijd vrij effectief als je het goed aanpakt)

- Zorg dat je pagina goed geoptimaliseerd is

- Een leuke actie met een "vertel een vriend" optie kan ook goed werken als je het goed uitwerkt.

 

Succes!

 

 

Dit zegt het wel zo'n beetje allemaal. Ik zou vooral zorgen dat je site goed geoptimaliseerd is voor de zoekmachines en voor de juiste keywords. Ook zou je een lijstje van grote relevante sites kunnen opschrijven en kijken of je eventueel op hun site genoemd kan worden. Dit heeft voor mij een aantal keren voor flink wat bezoekers gezorgd!

....

Link naar reactie
  • 0

De link achterwege laten is niet zo handig, want nu weet ik niet waarom het gaat. Is het een unieke internetdienst? Een goedkopere? Een...

 

Ik zou in ieder geval starten met een persbericht als je iets bijzonders te bieden hebt. Heb je dat niet, dan gelden de regels die hier al talloze malen zijn gepasseerd. En die neerkomen op alle middelen inschakelen, hard werken en geduldig zijn.

 

Communicatie (reclame, zo je wilt) is niet een patroon dat je overal overheen kunt leggen, maar goede communicatie is perfect afgestemd op het bedrijf dat je hebt. Daarom: toch maar even een link vermelden.. (levert je meteen wat aandacht op ;).

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Hallo Tatanka,

 

Kun je misschien even vertellen hoe de doelgroep van je site er ongeveer uitziet.

Jong of oud, particulier of zakelijk, werk of vrije tijd, etc.

 

Dan kunnen we je misschien wat suggesties aan de hand doen.

 

Groeten Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

beste Tatanka,

 

Zou toch zeker op deze site de link niet achterwege laten; had nu al voor meer bekendheid kunnen zorgen...

 

En dan hadden we inderdaad meer inzicht in jouw internetdienst en kunnen we je wellicht meer suggesties van de hand doen, zoals Karen ook al aangaf.

 

groetjes

 

Mevenaar

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 103 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.