• 0

Perpetual motion... again

Via Wired:

 

We have developed a technology that produces free, clean and constant energy.

 

This means never having to recharge your phone, never having to refuel your car. A world with an infinite supply of clean energy for all.

 

Our technology has been independently validated by engineers and scientists - always off the record, always proven to work.

 

zin of onzin? beslis zelf: http://www.steorn.net/frontpage/default.aspx

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Tja, dat werd ook gezegd over andere grote uitvindingen... Miracles.

 

Ik vind hun oproep voor een test door onafhankelijke scientists wel een sterke move. Gisteren las ik in Wired over een technologie die stroom opwekt vanuit de vloer van een japans trein station. Zodra iemand op de speciaale "stenen" gaat staan komt er energie vrij. Dat vond ik ook rather miracle like...

 

Hoe dan ook hoop ik dat het deze keer eens een keer waar is :)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Het is een beetje de zaak omdraaien. Bewijs dat onze theorie niet klopt ... Daar begin ik niet aan. Bewijs maakt dat hij wél klopt. Perpetui Mobili bestaan niet. Dus: Not interested.

 

Anyway, die vloertegels op dat station die energie leveren, zijn heel erg leuk, maar de passagiers moeten de arbeid leveren om die energie op te wekken. Ze hebben dus het gevoel dat ze berg op lopen. Daar worden ze moe van en dat draagt niet bij aan de comfort beleving bij het openbaar vervoer.

 

Ieder jaar heb ik wel zo'n knakker aan de lijn die een PM heeft uitgevonden. Zelf voorzien van verklaringen van zeer hooggeleerden dat de hypothese echt klopt. Vorig jaar nog zo'n knakker die zelfs op TV geweest is, includief professor met bril, die doorleuk beweerde dat het systeem zou werken. Het was iets met een balg met veren die onderwater uitzette zodat er meer drijfvermogen zou ontstaan. Leuk, maar zinloos, omdat het meer energie kost om de veren boven water weer in te drukken dan dat de expansie aan energie opbrengt.

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

I see Steorn Ltd is from Ireland so I think its something to do with Guinness.

Being an Irish industrial electrician in the semiconductor industry I have experienced Perpetui Mobili after a few pints!!!

My God they my have solved my “Space time absoluteness theory”!!!!!

???

If at first you dont succeed,

skydiving is not for you.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.