Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Wist niet precies waaronder ik dit topic zou stoppen dus dan maar Off-Topic.
Ondernemers in de industrie, toelevering van de bouw en waarschijnlijk ook andere branches krijgen keer op keer te maken met prijs stijgingen die verookzaakt worden door stijgende grondstof prijzen. Om wat voorbeelden te geven uit de branch waarin ik actief ben:
Iedereen lijkt het normaal te (gaan) vinden en als je er je beklacht over doet word er nonchalant verteld "dat je de prijzen toch gewoon door kan rekenen naar je eigen klant." of "je zal minder klanten hebben maar je hebt dan toch evenveel omzet want je prijzen zijn hoger"
Precies je eigen klant, de consument is uiteindelijk het bokje en moet voor hetzelfde product steeds meer gaan betalen....
Naar mijn idee kan dit niet lang zo door gaan, mensen gaan het geld in hun zak houden, starters die al hoog zitten hebben geen ruimte om een huis te verbouwen of uberhaupt aan te kopen.
Waar komt die prijsstijgings gekte vandaan? Hebzucht? Beurs genoteerde bedrijven die onder druk staan? Hangt alles aan olie?
Wat is de ervaring en mening van mede forum gebruikers?
[titel gecorrigeerd - mod]