Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zrski
Op 1 okt gaan we een behoorlijk grote on-pack campagne doen met een fortune-100 merk. Dit is de eerste keer dat een technologie als de onze buiten Azië on-pack gebruikt wordt. Onze campagne heeft hierdoor wat nieuws waarde en heeft de potentie om een enorme boost voor ons bedrijf te zijn.
Met goedkeuren van het merk ben ik bezig om een uitgebreide pers actie op te zetten. Momenteel heb ik een lijst van de 200 meest vooraanstaande magazines, kranten, weblogs en tv-shows die voor onze markt van interesse zijn. Vanzelfsprekend hebben ze allemaal een iets andere kijk op marketing, technologie, mobiel, etc.
Ik ben van plan om voor iedere publicatie de journalist te vinden die in het verleden het meest over gerelateerde technologieen heeft geschreven. Ik benader hem/haar met een persoonlijk verhaal over onze campagne waarin ik de spin, op de publicatie waar hij/zij voor schrijft, aanpas.
Vinden jullie dit een juiste strategie of is het slimmer om één spin naar iedereen te sturen en deze later op te volgen met een nieuwe spin op dezelfde campagne?
Zijn er do's en dont's waarvoor ik op moet passen en hebben jullie tips hoe ik mijn bedrijf nog beter in de kijker kan fietsen?
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten