Poker in Holland - take 2

Aanbevolen berichten

Ok, ik probeer het nog een keer. Is Texas Hold'em nou al mateloos populair in Nederland? De eerste week van oktober ben ik Nederland en ik zou graag een tournament (of twee, drie, vier) spelen. Zijn er HL-ers die even gek zijn van Texas Hold'em als ik? En is er ergens een home-game of tournament gaande in de eerste week van oct.?

 

(Voor de mensen die naar Zweden komen, jullie zijn van harte welkom bij ons poker clubje.)

 

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Hier in Zweden zijn de regels als volgt:

Home-games zijn toegestaan en club verband is toegestaan als het een gesloten club is (je moet minimaal 24 uur voor je eerste tournament lid zijn van de club). De gesloten clubs mogen ook geen "dream prizes" bieden en de clubs mogen geen winstoogmerk hebben.

 

Nederlandse regels? Geen idee, maar kan me niet voorstellen dat Nederland strikter zou zijn dan het "politiestaat achtige" Zweden. Trouwens Zweden is nu naar een centrum-rechtse regering over (voor het eerst in 12 jaar) en als ondernemer is dat errug positief... Ben benieuwd wat voor effect het op mijn hobby heeft? :)

 

Het is jammer dat poker zo'n slechte naam heeft want het is een erg leuk spelletje. :)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Home games en live tournaments worden in Nederland in principe gedoogd. Er zijn op dit moment wel discussies over gaande, maar op dit moment zegt de wet op kansspelbelastingen dat geldprijzen onder een bepaald bedrag belastingvrij uitgekeerd kunnen worden (ik meen zo`n 450 euro) en toernooien met een maximale prijzenpot die dit bedrag niet overscheiden worden dan ook toegestaan.

 

In Utrecht worden regelmatig toernooien en home games gehouden, bijvoorbeeld in de korenbeurs (vlak bij het station). Voor een vrij compleet overzicht van tournaments zie: http://nl.pokernews.com/poker-toernooien/

 

Voor de mensen die online willen beginnen met pokeren heb ik ook nog wel een leuke link: 75$ gratis aan speelgeld op partypoker.com, zonder haken en ogen. Speel ik zelf al maanden mee: http://www.Partystakers.com/?bonus=967

 

Ps: indien de links te spammerig zijn, gewoon weghalen ;)

Link naar reactie

Ik ben wel gek van Texas Hold 'Em ja :D Vorige maand ofzo heb ik een pokerkoffer gekocht en binnenkort ga ik met een vriend samen een poker tafel in elkaar zetten, je weet wel, zo'n custom - made geval. En 10 februari is er hier in de kroeg een pokertoernooi, 5 euro inleg geloof ik, dus dat is ook wel lachen :P

 

Ik speel trouwens ook online, PKR is erg leuk, dat is in 3D en ziet er dus het beste uit van alle online poker games, vind ik dan. ;D

Link naar reactie
Jij ziet ook overal geld in... jij zou nog geld verdienen met een workshops 'geld uitgeven voor beginners' ;D

 

Ik zie overal entertainmentvalue in, en ik zie hoe totaal incompetent sommige dat opzetten. Ik ben wat dat betreft een echte ondernemer, denk altijd dat ik alles beter kan..... ;D

 

Hmm, ik zie hier al merchandising in.....het boek "geld uitgeven voor dummies", "het grote geld-uitgeefseminar", de single "samen zullen we alles uitgeven" (grote carnavalshit natuurlijk!) :-X

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 131 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.