Hallo Annadien,
Ik begrijp wat je zegt, maar toch.
Als je geen of nauwelijks klanten hebt dat zit er toch iets goed mis.
Tuurlijk ken ik die bedrijven die na 3 of 4 maanden ermee stoppen, ken er zelf een van heel dicht bij.
Maar de bewuste ondernemer zat na de opening met zijn voeten op zijn nieuwe bureau te genieten van alle planten die hij tijdens de opening gekregen had te wachten op telefoontjes en klanten die binnenlopen.
Laten we eerlijk zijn, er zijn nog steeds starters die denken dat zij een product of dienst hebben waar heel Nederland op zat te wachten,,,, nou vergeet dat maar, er zijn er waarschijnlijk velen die hun voorgingen.
Geen klanten, simpel,,, dan zorg je maar dat je klanten krijgt.
Hoe nog harder werken, evetueel je produkt aanpassen.
Zal je een voorbeeld geven..
Een goede vriend van mij heeft vorig jaar een winkel voor mobiele telefonie geopend.
WAAR - letterlijk tussen een Vodafone winkel en de PTT winkel, en geen grapje die tent loopt als een trein.
Hoe, door inventief te zijn en hard werken.
Erwin