-
sollicitanten: waar let je op
Ligt er natuurlijk ook aan wat je zoekt, dit kan helpen: http://www.zibb.nl/humanresources/intvraagbaak_1/asp/knooppunt/29/index.html Succes!
- Internet marketing voor hypotheken! Hoe?
- geven aan goed doel
- Almere staat winkeltjes aan huis toe
-
Logo ontwerper op website
Als je het breder bekijkt zijn er maar weinig producten waar geen logo op staat. Boeken, bureaulamp, auto, kleren en ga zo maar door. Het is dus niet heel vreemd als je je logo op de site zet. Je kan ook gewoon: "webdesign by JumpTide", onderaan in tekst zetten, dat valt iets minder op maar als mensen willen weten wie de site gebouwd heeft vinden ze het wel.
- answer
-
Strategie en bezieling samen?
Blader ook eens het boek 'Strategisch denken' van Rene ten Bos door. Dat heeeft mij als student/ondernemer geholpen om buiten de standaard theorien door ook de gevoelsmatige kant van strategie leren kennen. Mintzberg is een van de toonaangevende pioniers op dit gebied, zeker het bekijken waard. Daarnaast denk ik dat het moeilijk is om een absolute definitie te maken van strategie. Vandaar ook dat er zoveel over gediscussieerd wordt ;). Succes met de discussie!
-
contactgegevens communicatiemanagers
Wat je ook zou kunnen proberen is om contact opnemen met de beroepsvereniging voor communicatie. Zij kunnen je ongetwijfeld een zetje in de goede richting geven. (Waarschijnlijk beter als het niet voor een commercieel doeleind is ;))
-
effectiviteit van promotiemiddelen
Een goed boek die ook statistische gegevens bied is: Media & Reclame van Den Boon & Neijens. Het gaat over mediaplanning en bereiksonderzoek. (ISBN 90-207-3044-4) En wat Twalevel al zegt: je kan niet in zijn algemeenheid stellen dat een bepaald middel werkt. Het verschilt per complete media aanpak. Zo is radio bijvoorbeeld meer geschikt als aanvulling op gedrukte reclame en niet echt geschikt om alleenstaand een actie mee te promoten. Ik ben voor ons bedrijf ook naarstig op zoek naar wat het beste werkt. Heb cold calling al geprobeerd bij een specifieke doelgroep. Werkte niet echt. (En dat ondanks mijn ervaring van het werken bij een call-center. :D) Ga nu een Direct mail doen en dan nabellen maar dan bij een andere doelgroep; laggards. Hoop dat het meer effect heeft. Ik denk dat het een kwestie van proberen is en kijken wat de concurrenten doen. Maar ik ben benieuwd wat voor resultaten jij mee komt Webwolff. Ga je het met ons delen?
B@rt
Junior
-
Registratiedatum
-
Laatst bezocht