- Het grappige plaatjes draadje
- Higherlevel Borrel (9 sept. 2005)
- Higherlevel Borrel (9 sept. 2005)
- Higherlevel Borrel (9 sept. 2005)
- Higherlevel Borrel (9 sept. 2005)
-
"Yes !!" - vier je successen hier !
Mijn laatste yes moment, was niet bedrijfsmatig, maar sportief. Zaterdag werd ik tweede in een mooie wielerwedstrijd. Eigenlijk lijkt dat Yes moment erg op een bedrijfsmatige YES!! want ik trainde specifiek naar september toe om in deze maand te vlammen. Als je dan 3 dagen voor het begin van september een (bijna) overwinning behaalt is dat mooi. Bedrijfsmatig werk je ook vaak naar een doel toe. Als je dat behaalt is het Yes gevoel hetzelfde. Sport en commercie, liggen helemaal niet zo ver bij elkaar vandaan. Op naar het volgende Yes gevoel, maar nu graag bedrijfsmatig!
- Mag je zomaar foto's plaatsen op je website?
-
respons verhogen Direct mailing
Zoals je zelf in je eerste posting aangeeft: "Ik weet zeker als het gelezen wordt dat het interessant is" moet je wel zorgen dat de envelop geopend wordt. Dit percentage kun je verhogen door iets op de envelop te drukken dat de interesse opwekt, maar nog beter is een bobbel in de envelop. Want, 10-12% van de Dm wordt ongelezen weg gegooid, dat is in jouw geval 1000 tot 1200. Daarna komt het volgende stadium, het openen en overkijken van de brief. De lezer kijkt eerst naar aanhef (is de brief aan mij gericht?), dan naar de ondertekening (van wie komt de brief? en heeft deze hem zelf ondertekend -> persoonlijke aandacht). Pas daarna stelt de lezer de vraag waarom ontvang ik dit en belangrijker, "what is in it for me". Houd er rekening mee dat je iemand een aanbod doet waar hij zelf ook iets aan heeft, want hebzucht zet mensen aan tot lezen, en dat wil jij! 65% gooit na het overkijken de brief weg. De rest gaat echt lezen en zullen je inhoudelijke boodschap lezen. 90% gooit de brief alsnog weg en de 10% die dit niet doet legt de brief vaak in het bakje bewaren/nog te doen. Zorg dus dat je een datum van reageren in je brief zet. In een brief kun je 10 fixatiepunten opnemen, dat zijn punten die de aandacht trekken en aanmoeten zetten tot verder lezen/niet weggooien. Deze punten (kunnen) zijn; afzender (logo), adres, eigen naam, kopregel betreft, de aanhef, onderstreepte zinnen, handtekening + naam en een P.S.. Deze fixatiepunten moeten je verhaal in het kort weergeven, van wie komt het, voor wie is het, wat is de aanbieding, wat houd ik er aan over, hoe kan ik reageren en voor welke datum. Ik hoop dat je er iets mee kunt. Succes!
- Huisstijl
- mailing via outlook
- Huisstijl
- Naam voor webdesign-/webbouwbedrijf
- Naam voor webdesign-/webbouwbedrijf
-
Naam voor webdesign-/webbouwbedrijf
Ik ga niet over je heen hoor ;-) Ben t wel een beetje met je eens, maar er zijn ook genoeg namen die in het Fries iets betekenen en verder vrij abstract zijn, vb: Jiskevet wat afvalbak in het Fries betekend of Omrin (doet in afvalverwerking), wat kringloop in het Fries betekend. Deze namen hoeven in Nederland niet tot negatieve reacties te lijden. Voor een Fries hebben deze namen echter wel een extra betekenis.
- wel domeinnaam, geen merknaam
Alef
Junior
-
Registratiedatum
-
Laatst bezocht