NetLixette

Junior
  • Aantal berichten

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    anders
  • Geslacht
    Female

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Almere

NetLixette's trofeeën

  1. wij hebben zelf een aquarium, geen zee water trouwens. Wij vonden het te duur en moeilijk en hebben voor een ver water versie gekozen, toch iedere keer als wij in Hilversum zijn in de winkel begin ik weer een zee water aquarium te willen omdat het zo ontzettend mooi is. :) Dus ik zou zeggen zorg voor de leuke en misschien professionele ??? foto´s waar je echt naar binnen kan kijken, weet je wel? Thuis gemaakte foto´s laten maar de helft (of minder) van je aquarium zien, ze zijn te donker hebben minder kleuren en de glas wandjes van aquarium verpesten het plaatje, je ziet meer van je aquarium zelf dan van de inhoud. ::)
  2. Ik heb het ook bekeken. Hier zijn mijn tips. 1. "than" en "then" in het nederlands betekenen DAN, in het engles zit het ander in elkaar: "then" means later and "than" is used to compare things: this one is better than that one. Dus zorg ervoor dat je geen fouten hebt op je eerste pagina, voor mij zou dit de reden zijn om verder niet te gaan kijken. 2. Leg netjes uit hoe het werkt. ook over de risico´s etc. 3. ik zou ook iets over jezelf daar willen lezen wie vragen, hoe betalen etc. 4. Over je promotie. Mensen plaatsen een advertentie omdat ze iets willen verkopen, dat is hun reden, dus als ze het niet kunnen verkopen (ijvoorbeeld omdat er weinig kopers zijn), dan doen ze dat niet. Toch? Het is niet zo dat ze denken: "Hey, 100 euro ZOU KUNNEN winnen, laat eens kijken wat ik hier in mijn huiskamer heb staan/hangen..." Het kan zijn dat dit hun extra motiveert om naast ebay (of zo) ook jouw site te gebruiken als ze toch van plan waren om iets kwijt te raken, maar als ze weten/denken dat het niet verkocht wordt op je site dan gaan ze daar niet naar toe. Dus zorg voor kopers en verkopers tegelijk. Dat denk ik dan ;D
  3. Hoi! Ik vind je idee echt leuk en handig. Ik ben ook op je website geweest. Ik weet niet wat EZ daarvan vindt/vinden, maar ik vind het wel nuttig. Ik ben zelf russisch dus als je ook de allochtonen uit de ex SU wil bereiken, dan ben ik meer dan bereid om jou te helpen met het vertalen van je website in het russisch. Succes en niet opgeven, wij allochtonen waarderen dit enorm ;D
  4. Pak een paar van je beeldjes en zet deze ´s nachts bij mensen in de voortuin :o Free Publicity gegarandeerd ;D een paar dagen later stuur een brief en vertel wie je bent. ;D Even serieus: je hebt veel leuke ideeen hier boven gekregen, een paar daarvan vond ik (als consument) heel erg leuk. Veel succes met je nieuwe winkeltje! ;)
  5. djluc Waarom vind je dat vreemd? In principe kunnen ze doen wat ze willen. Een consument kan toch geen kant op al weet hij dat hij gelijk heeft? Eigen voorbeeld: wasmachine via internet gekocht, die was minder dan wij dachten nou en? Wij kunnen hem niet terug sturen omdat de winkel weigert om hem terug te nemen. Ze zeggen dat hun marges al zo klein zijn dat ze de machine niet willen terug nemen om daarna als een showmodel te verkopen (als of ik iets met die situatie te maken heb! :o). En dan? naar de geschillen comissie kan je niet, naar de rechter ook niet zonder een jurist. Een jurist vindt dat het aankoop bedrag te klein is en dat het zin heeft als je meer dan 1000 euro kwijt bent. Het juridisch loket vindt dat ik gelijk heb en daar houdt het op, verder kunnen ze niet helpen. Consumenten bond zegt precies hetzelfde en kunnen ook niks. Summary: handel je met relatief kleine bedragen, dan kan je zo een beetje alle wetten aan de kant zetten en dan gebeurt niks met je tot dat je een millionair met veel vrije tijd en principes tegenkomt. :-\
  6. Voor zover ik het weet is je klant aan de algemene voorwaarden verbonden al heeft hij die niet gelezen (maar wel een redelijke mogelijkheid had om dat te doen). Het is genoeg om van tevoren te informeren dat je van de algemene voorwaarden gebruik maakt. Houd toch wel met de volgende rekening mee: de klant is alleen aan de algemene voorwaarden verbonden, dus als je bijvoorbeeld op je website (naast je voorwaarden) schrijft dat je de goederen alleen zo en zo terug neemt en in de algemene voorwaarden staat er niks daarover dan heeft je klant niks met je extra regels te maken, al zag hij die regels voordat hij iets kocht. In het algemeen hoeft hij niet eens te zeggen/klikken/kiezen dat hij je voorwaarden acepteert. Wist hij dat je de voorwaarden gebruikt? Heeft hij toch een deal gesloten? Dan is hij automatisch aan de voorwaarden verbonden.
  7. Over die studenten: duaal studenten moeten een baan hebben voor hun studieperiode. De meeste studenten die bij mij in de klas zitten weten niet eens waar ze moeten beginnen met zoeken (ik ook niet eerlijk gezegd, ik ben niet alleen een student maar ook nog eens een buitenlander wat niet altijd zo snel geacepteerd wordt al werk ik hard, maar dat is weer wat anders). Deze mensen kan je vrij makkelijk bereiken: reclame op school intensief 2 keer per jaar, een paar mnd voordat de werkperiodes beginnen. De werkperiodes beginnen in juli en in februari. De scholen willen meestal "helpen" (vrij passief helpen, niet echt een baan aanbieden of helpen met zoeken maar in het algemeen steunen) met het vinden van een werkplek, dus ik vermoed dat je makkelijk ook in de schooltijdschrift kan komen (gratis?) met een leuk verhaaltje over je site. Er zijn ook vershillende manieren hoe je jezelf kan ondersheiden, maar dat is weer een ander verhaal. ;) Succes!
  8. Idee: duaal studenten (HBO). die zoeken een baan voor een werk periode, dit is dan ook geen stage plek, maar een baan voor minimaal 4 dagen per week in de richting van hun studie. misschien kan je deze mensen zich laten inschrijven? dan heb je ten minste een kip (over kippen en eiren gesproken) :)
  9. Hoi, diaz :) Ik zie dat je al veel handige tips hebt gekregen, misschien kan je ook een paar van mijn ideeen gebruiken. 1. Ik denk dat het esht belangrijk is om je doel groep heel specifiek te maken, geen duidelijke doelgroep wordt vaak een probleem al heb je een super product. 2. Je product zal een probleem van iemand kunnen oplossen, dat is ook de bedoeling waarom hij of zij het koopt. Het is handig om na te denken wat voor probleem dat dat is (soms is het moeilijker dan het lijkt: Parker dacht heel lang dat ze een oplossing hadden voor mensen die op zoek naar goede pennen zijn, niet dus. De meeste mensen die Parker kopen, kopen het als cadeau voor iemand anders, hun "probleem" is: "wat zal ik voor Piet zijn verjaardag kopen?" in plaats van "wat voor pen zal lang en goed voor me werken?" Toen ze er achter kwamen dat het zo was, zagen ze meteen andere conurrenten (andere typische cadeau aanbieders), nieuwe mogelijkheden (cadeau setjes), richtingen ezv.) 3. Denk daarna wie dat probleem heeft: wie zijn deze mensen in het algemeen? wat doen ze? waar zoeken ze hun producten? Wat willen ze ervoor betallen? Hoe handig zijn ze? Jouw klanten kopen geen product, ze kopen een oplossing voor hun problemen. Good Luck! ;)
  10. Hi Matthe :) Een leuk idee. Ik heb je website net bekenen en kom meteen met eigen reacties... Bedoeld met beste wensen, dus neem je mij niet kwalijk als als het minder leuk klinkt dan wat jij verwacht. (het is beter om het hier te horen dan van je klant, toch?) ;) 1. wie reist met OV? meeste mensen die in een bus/trein zitten hebben weinig (minder dan gemiddeld) inkomen en een bijpassend opleidingsniveau. Waarom reisen ze? Omdat ze naar hun werk/huis/school gaan. Wat willen deze mensen? ontspannen of iets leuks doen. Ik verwacht dat de meeste die met mij samen in een bus naar amsterdam en terug reisen geen enkele behoefte hebben om iets over heelal te leren. Ze willen: tips om geld te besparen, 99 idee hoe je binnenkort kan gaan trouwen ezv. Jou thema´s zijn voor mensen met wat hoger niveau, deze mensen gebruiken meestal geen OV. 2. wil je toch OV reizigers bereiken? kijk of je in spits kan adverteren: zeer populair. 3. nederland is klein, binnen 70 minuten ben je al... in Belgie? ;D Het is mischien handig om de stukken iets kleiner te maken in chapters of zo? 4. er zijn bijzondere reizigers die niet willen maar toch zullen een cursus kopen, al willen ze dat niet. Dat zijn studenten, de slachtoffers van de saaie theorie vakken (HBO). Maak een korte en makkelijk te volgen samenvatting van wat hij vandaag moet weten en laat hem het op weg naar school te luisteren (!) Thuis doen de studenten dat soort dingen niet. ;D Denk daarover :)) Dit is een leuk idee, hier mee krijg je misschien zelfs een plekje in een krant of zo: "Leren do je zo!" ;D Good Luck! I am not that dutch you know...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.