JimmyManjeet

Junior
  • Aantal berichten

    26
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Korfoepad 23, Rotterdam, 3059XD, Nederland
  • Voornaam
    Jimmy
  • Achternaam
    Manjeet
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Pureaux Events
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Rotterdam
  • Telefoonnummer
    0643034920
  • Branche
    Personeel & opleidingen

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    door hun jarenlange kennis en ervaring mij een pad kunnen wijzen in het complexe wereldje van ondernemen
  • Mijn mening over ondernemerschap
    het realiseren van iets wat in het begin niets meer is dan een idee op een kladje is voor mij het leukste aan het ondernemen. Ik krijg hier de mogelijkheid om al het creatiefs wat in mijn hoofd speelt uit te voeren. En niets is leuker dan alle mensen zien staan en genieten.

JimmyManjeet's trofeeën

  1. Bedankt voor de feedback. Dit is inderdaad een nieuwe branche waarin ik me begeef maar dat maakt het niet minder leuk ;D. Wat betreft het pand en contracten er is geen vaste brouwerij en ook geen gokkast. Ik heb deze opties alleen overwogen om aan financien te komen. Heb ondertussen Heineken en InBev aan de telefoon gehad en benieuwd naar aanbod aanstaande dinsdag. @djluc: het restaurant draai al geruime tijd. De 30K zijn puur om hem uit de schulden te halen zoals 4 maanden huurachterstand en wat andere rekeningen. Huidige eigenaar stopt met ondernemen. Dit houdt in dat ik gewoon verder kan draaien. Wel heb ik hierna met de pandeigenaar geen brouwerij afgesproken het huurcontract per maart over te nemen voor de resterende 24 maanden van het huidige contract. @the entrepeneur die 30K zijn ook het resultaat van maandenlange touwtrekkerijen en zien wanneer in te grijpen. Ondernemer had in juli-augustus een prijs van 65K in gedachten en zou onder geen beding willen zakken. Reden van terugval zijn de prijzen. Door een marktverkenning te doen in Breda en omstreken hebben wij de naam van 't restaurant in de top 2 staan van bekende zaken in Breda mbt de keuken. De huidige kok is een goede vriend van mij en de ouwe chefkok van El Dorado Breda. Ik heb zoveel als mogelijk mijn vooronderzoek gedaan. Geen overige "zorgbarende" debiteuren. @MarcovandenMaagdenberg Idd een hele nieuwe branche. Ik weet dat ik dan 2 verschillende projecten heb maar ben van mening dat ik dit extra beetje risico wel zal moeten lopen om of te winnen of te loosen. Ik heb inmiddels een gesprek met een potentiele huurder voor het pand in Rotterdam en hoop echt dat we eruit komen. Dit houdt dan gelukkig in dat ik me compleet kan focussen op deze nieuwe uitdaging. Heb jij eventueel nog een collega/vriend/kennis werkzaam in de branche die je zou kunnen aanraden ?? @TwaBla Puur een overweging en goed verstopt een leuk extra inkomstenbron. @Berend68 het is nu een eenmanszaak. je koopt de naam los toros, de activa van het restaurant is van de eigenaar van het pand. Deze zijn overigens afbetaald en hoef hier dus geen kosten voor te betalen (huur) Huurprijs van het pandje is 1600 per maand. Hier zitten nog twee bovenverdiepingen bij die na een kleine verbouwing eventueel doorverhuurd kunnen gaan worden. Pandeigenaar is hiervan op de hoogte. Deze inkomsten kunnen weer de maandelijkse huurprijs laten zakken. Echter is hier een bedrag van 17,6K voor nodig. Dit zal in een later stadium plaats gaan vinden. Eventueel samen met de pandeigenaar daar dit ook waardeverhogend werkt voor t pand. Activatransactie zou je dat kunnen uitleggen ? @highio om het restaurant succesvoller te maken moeten we wat belangrijke zaken op orde krijgen het personeel wat er nu werkt spreekt slecht Nederlands, geen duidelijke taakverdeling. Structuur is er ook niet omdat de huidige eigenaar weinig aanwezig is. Bekende spreekwoord met de kat gaat hier goed op. Ook zaken als marketing/pr zijn weinig geregeld. Ons taak is om iig de promotie in Breda en omstreken te voeren. Naamsbekendheid is er onder de huidige doelgroep. Mensen vinden het eten lekker maar de prijs te hoog. Qua concurrenten zitten we veilig. 4 directe concurrenten mbt keuken in de stad. De prijzen van 'mijn' restaurant liggen gemiddeld 18% hoger (!!). Ook zijn er geen acties voor studenten, voetballiefhebbers etc. Dit restaurant moet prijs en kwaliteit aan elkaar linken. En zo nog duizend ideeen Zooooo pfoe dat was wel even typen. Thanks allemaal voor de feedback.
  2. Ik zou wel wat meer met kleur en eventueel met graphics gaan werken. De website ziet er nu een beetje saai, kaal en standaard uit terwijl er toch een hoop artikelen zijn. Kijk een op de website van Label54, Jeans and Fashion etc etc
  3. Beste HL'ers, Ik ben weer eens actief op het forum omdat ik een project heb waar ik de HL wijsheden goed kan gebruiken. Ik heb een optie gekregen om een leuk restaurant over te nemen van de oude eigenaar. Deze persoon runt het restaurant vanaf 2008 en het draait, met de nadruk op draait. Maandelijks heb ik de boeken gezien en merk ik een gemiddelde omzet van 16K in de lage maanden (jun-jul-aug-sep) en ongeveer 35K in de betere maanden. We hebben een leuke overnamebedrag van 30K besproken. Ik heb met al mijn spaargelden een bedrag van 15K bij elkaar gesprokkeld. De bank wil ik graag even terzijde houden aangezien ik al een lening heb voor mijn andere winkel in Rotterdam. De zaak in Rotterdam draait niet naar verwachting daarom heb ik besloten dit restaurantje over tte nemen om iig mezelf uit te kunnen kopen uit Rotterdam. Wat zijn mijn opties en waar moet ik op letten: - brouwerijcontracten - gokautomatenhandelaren met achtergestelde leningen etc etc.. Alvast bedankt Jimmy M.
  4. Beste Fred, bedankt voor de tip ik ben aanwezig en zal het met mikky bespreken. en Joost heb geen reactie meer van je ontvangen.... jim
  5. Beste Joost, Bedankt voor je reactie, hierna mijn uitleg: - Ik heb inderdaad ervaring in het organiseren van feesten en evenementen maar minder met B2B meetings Uitleg IWTD: 6x per jaar wordt een IWTD party gehouden met top dj's die op zich al een volle zaal kunnen garanderen Daarnaast wordt de avond (van de party) van 21.00 - 22.30 uur een B2B lounge georganiseerd. Ondernemers uit de kledingbranche worden uitgenodigd om met ons te komen eten in een Braziliaans restaurant. Deze ondernemers worden opgehaald waar ze willen, gebracht naar het restaurant en vervolgens naar de discotheek (alles wordt gesponsord door een taxionderneming). Deze vorm van exclusiviteit willen we graag naar buiten communiceren. De B2B lounge is er om voor onzelf en alle aanwezigen een netwerk op te bouwen voor de toekomst. De B2B lounge is ook een VIP dek in de discotheek waar 200 mensen passen. Je kijkt uit over de dansvloer en het geeft net dat beetje extra. Na de presentatie blijft ook de ruimte alleen voor de ondernemers en uitgenodigden. Ik wil HL graag aanwezig hebben omdat ik heel veel heb geleerd van alle personen die mij elke keer weer feedback en tips gaven. Ik vind dat elke ondernemer lid moet zijn van HL. Als ik iets niet wist hoefde ik het maar op HL te gooien en anderen dachten met mij mee. Dit is een onderdeel geweest van mijn persoonlijke groei als ondernemer. Ik kan HL een speciale plek geven op de B2B lounge. Hier zou ik graag iemand voor willen spreken. De fashionparty heeft ook een catwalk waar onze modellen de kleding zullen tonen. Dit gebeurt niet op de standaard 'walk over the catwalk' methode maar de modellen komen dansend op en zullen na de show gewoon doorgaan met dansen en de mensen entertainen. Als klap op de vuurpijl staat er een Vespa scooter te wachten die één van de bezoekers mee mag nemen, hierdoor zal naast een keten van mond-op-mond reclame ook een prachtige reclamemiddel ingezet worden om een jaar lang onze reclame door Rotterdam te verspreiden. DJ's die zullen niet net als normaal een uur ingehuurd worden om te draaien maar anderhalf uur zodat ze een half uur dansen en genieten tussen het publiek, I'm with the DJ !!! Ik hoop je zo wat meer informatie gegeven te hebben, jim
  6. Vreemd normaliter kreeg ik heel snel bericht wat is de reden dat nu na het lezen van 51 x nog niemand een antwoord heeft voor mij heb ik de vraag niet goed geformuleerd ?>! ???
  7. Beste HL'ers, Ik heb aan HL een ontzettende support gehad op veel gebieden tijdens mijn vorige project Suriname aan de Maas. Enkele jaren later en veel ervaring rijker heb ik een leuk concept dat ik in april in Rotterdam ga introduceren. Het gaat hier om een nieuw merk dat wij gaan lanceren. Een merk bestaande uit een kledinglijn en een party line. Dit concept zal 6 x per jaar in de hipste discotheek van Rotterdam gehouden worden. Een vast terugkerend onderdeel van de merkpresentatie tijdens de feesten is een B2B lounge. Voor deze lounge wil ik graag ondernemers van HL uitnodigen. Dit om het netwerken, wat overigens mijn tweede religie is geworden, te bevorderen. Hoe kan ik het beste: 1.) Higher Level op de B2B lounge aanwezig laten zijn; 2.) Top kledingzaken interesseren om aanwezig te zijn; 3.) Het merk in 3 maanden op de markt zetten met een beperkt budget; 4.) Banken en verzekeringsinstellingen overtuigen aanwezig te zijn en eventueel een bijdrage te leveren voor de B2B lounge. Informatie merk: - Dit merk gaat I'm with the DJ heten en heeft een krachtige statement die wij willen neerzetten: "DJ's zijn rockstars, en wij willen de kloof tussen publiek en DJ's verkleinen" MvG, Jimmy Manjeet
  8. Beste HL'ers, Suriname aan de Maas 2007 is nu ruim anderhalf maand geleden en ik ben alweer terug aan het kijken. We hebben ontzettend genoten en af en toe ook ontzettend gestresst. Vele malen heb ik hier op HL om advies gevraagd en heb veel gehad aan advies van jullie allen. Suriname aan de Maas was voor mij als persoon een succes. Zowel voor Jimmy de ondernemer als Jimmy de persoon. Ik heb ontzettend vaak langs bedrijven moeten gaan voor sponsoring. Alleen merkte ik keer op keer dat sponsors niet zo trouw zijn aan hun woord. Ook heb ik heel vaak 'potentiële sponsoren' moeten laten gaan omdat we al bezig waren met concullega's ( die het op het laatste moment lieten afweten ) geen succes dus !! Ook Strand aan de Maas in Rotterdam was voor ons geen leuke zakenpartner. We hadden een hele leuke prijs afgesproken voor de huur van het strand. Toen we uiteindelijk na maanden een contract konden gaan tekenen vond de beheerder dat wij de volle pond moesten betalen, terwijl er eerst een bedrag was afgesproken dat nog geen 30% van de totale huurprijs bedraagde. Jammer maar zo gaat het nu eenmaal in deze wereld. Geld maakt niet gelukkig maar degene die het hebben genieten van hun machtspositie. Eerste keer een Surinaams evenement in Rotterdam neerzetten was voor ons (de 4 koppige organisatie) het uitgangspunt voordat we begonnen. Halverwege januari werden we aangevallen door Creoolse stichtingen die vonden dat een Indiër (Jimmy) en een Turkse (Bengü) géén Surinaams feest zouden mogen organiseren omdat wij niets van de geschiedenis afwisten........... raaar ??? Ook dat probleem hebben we overwonnen. Wij hebben zoveel mogelijk interviews gegeven op Surinaamse radiostations om duidelijk te maken dat wij als organisatie wel degelijk weten wat de gecshiedenis is en ons er wel degelijk in verdiept hebben. Zooo dit lucht ontzettend op. Nu zijn wij van plan om Suriname aan de Maas 2008 te organiseren. Door onze problemen met het strand hebben wij in gedachten om zelf een kunstmatige strand aan te leggen. Ook zijn wij dit jaar weer enorm op zoek naar sponsoren. Dus wie o wie zou mij willen adviseren, steunen, helpen etc..... Bel of mail mij gerust: Jimmy Manjeet Organisatie Suriname aan de Maas T: 0651076107 E: j.manjeet@surinameaandemaas.nl W: www.surinameaandemaas.nl Bedankt en succes met de zaken !!!!
  9. De Rabobank is benaderd voor zowel een lening en een vorm van sponsoring. Zij zullen het in behandeling nemen. Overigens heeft de bank al tussen neus en lippen door verteld niet echt happig te zijn om evenementen te financieren Dienst Kunst en Cultuur is op het moment bezig met ons subsidieaanvraag. 21 juni 2007 krijgen we uitslag. Al gaan ze akkoord dan nog ontvang je het geld meestal pas weken later. Dus dat is ook niet iets waar ik me aan kan vastklampen. De eerste 5.000 zonder ondernemingsplan, de rest met ! Het probleem is dat wij een super uitgebreide projectplan hebben opgesteld. Banken willen een ondernemingsplan. Wij werken op projectbasis en hebben daarom geen vaste kosten/opbrengsten etc. Het is dus heel raar dat een waterdichte (haha) projectplan elke keer niet geaccepteert wordt. Het voorstel om kleinere porties aan te bieden ben ik mee bezig. Hebben jullie nog tips trucs bij het benaderen van sponsoren in zo'n korte tijd !! Alvast bedankt, Jim
  10. beste nils, ik begrijp dat het niet mag geld vragen maar ik heb echt een VC nodig die wel vragen mag stellen over het rendement. Het verhaal is als volgt. Dit evenement heeft een totaal prijskaartje x aantal euro's heb ik van mijn eigen vermogen erin gestoken. x aantal euro's staan open en moeten voor 23 juni 2007 betaald worden anders gaat het eerst opneluchtfestival voor Surinamers in Rotterdam niet door. De deal: VC leent geld en krijgt zwart op wit een garantie dat de eerst x aantal kaarten voor VC zijn. Daarop zijn wij bereidt een goede rente te betalen wat in overleg vastgesteld zal worden. Een garantie die wij hebben is dat heel Rotterdam nieuwsgierig is. Dit komt mede door een reclamecampagne van radio FunX. Wij worden in de laatste twee weken in Rotterdam, Den Haag, Amsterdam en Utrecht gepromoot via de radio. Dit doen zij niet door spotjes maar echt door SadM specials. Prijsvragen etc,. Interviews met organisatie, bezoekers en artiesten. We hebben een leuke stunt en dat is dat een ieder kans maakt op een reis naar Suriname. Ook hebben we al twee keer in de Metro gestaan en staan wij zelfs in de Surinaamse krant. Mensen worden gehyped. Wij hebben een tegenvaller gehad met een sponsor, daardoor zitten wij nu in de laatste fase van het evenement in een positie die ervoor zorgt dat mijn bloeddruk spontaan omhoog vliegt (of omlaag ;) Dus bij deze nogmaals: Hoe kom ik aan een VC met een gouden hart. (gouden slaat op het feit dat die persoon ervoor zorgt dat het evenement waarin naast ruim 22K eigen vermogen en 11 maandem bloed, zweet en tranen toch door kan gaan. Bedankt, Jim
  11. beste mede HLers, hier ben ik weer.... ik heb alleen een probleem. Alles wat ik hier schrijf op HL wordt terugvindbaar indien je de naam van het evenement intypt op Google. ik heb een belangrijke financiele vraag die ik liever op een andere manier stel dan zo. hoe kan ik dat doen. ben namelijk met spoed op zoek naar een VC met een goude hart mvg, jim [titel aangepast - mod]
  12. Beste MedeHLers Meerdere malen heb ik mijn evenement onder de aandacht gebracht en heb heel veel aan jullie hulp gehad. Nu alwéér een vraag: Suriname aand de Maas is een dag vol plezier met een Surinaams tintje op het welbekende strand aan de maas in Rotterdam. Meer info kun je vinden op www.surinameaandemaas.nl. Wij hebben nu te kampen met een probleempje, We hadden een begroting gemaakt van ruim 39.000 euro. Door enorme onderhandelingen hebben we veel kosten minimaal kunnen halveren. Nu hebben we nog ruim 14.000 euro nodig. Hoe doen we dit. Via de bank gaat niet en sponsoren die komen ook niet zo makkelijk aangezien dit een pilot is. Wat kan ik doen om zsm 14.000 euro bij elkaar te regelen. Iemand een gouden tip. De Gouden Tip krijgt zowieso een gratis entreekaartje :P grapje Alvast bedankt
  13. ik zal zoeken tot ik erbij neervaL :P Heren..... alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar ====== goede zaken en tot 2007 ======
  14. bedankt, waar zou ik wel een lijst c.q. overzicht kunnen vinden ??
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.