passie

Super Senior
  • Aantal berichten

    207
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Pascal
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Naareenhotel.nl

Bedrijfsinfo

passie's trofeeën

  1. De POA heb ik gekregen. Is inderdaad een digitaal opgesteld en ondertekend formulier. Staan de adresgegevens van de rechthebbende op. Ik ga eens proberen of ik die kan mailen. Kantoor in NL zal ik je straks per PB sturen.
  2. Dank voor je linkje! Mij gaat het meer om de advocaatkosten. Mogen die zomaar iets rekenen? Ik kan toch ook niet direct een advocaat sturen op een klant van mij zonder eerst een factuur o.i.d. gestuurd te hebben.
  3. Goedenavond, hier een claim van Copytrack. Kreeg vanmiddag een mail van een advocaat uit Nederland. Of ik even € 350 aan kosten v.d. foto wil voldoen en € 750 advocaatkosten. Die € 350 is terecht. Ik ben niet eerder benaderd door de fotograaf en/of andere partij. Mag er dan direct € 750 aan advocaatkosten in rekening gebracht worden?
  4. @marco van den maagdenberg: 50% is echt 50%. Hij vraagt de bank om een vast bedrag. Al het overige wil hij zelf financieren. De sporen heeft hij verdiend, hij heeft zelf een hotel gehad en goed verkocht. Een stukje meefinancieren zou eventueel een mogelijkheid kunnen zijn. Bedankt voor je reactie!
  5. @dennis: een horecamakelaar en boekhouder zijn er ook bij. Maar een horecamakelaar is geen fiscalist. Deze overnamekandidaat heeft ongeveer 50% eigen geld, de rest moet gefinancierd worden. Ook mee eens dat elke euro naar beneden een euro winst is. Maar wat een bank tegen de tegenpartij gezegt, daar zijn onze mensen niet bij. Daarom eens een mening van een derde die er verder niet bij betrokken is.
  6. Beste mensen, Ik heb een horecabedrijf, welke te koop staat. Nu zijn er potentiële kandidaten met voldoende eigen middelen om het bedrijf te willen overnemen. Helaas loopt dit nogal stroef, de schuld wordt gelegd bij de bank. Dit resulteert keer op keer op een verzoek van prijsverlaging. Ik ben dus op zoek naar informatie van iemand die een beetje thuis is in de horeca-overnames. Die aan de hand van omzet/verkoopprijs/taxatie OG en inventaris wat meer info kan geven. Helaas kan ik dit niet op het forum plaatsen omdat dit forum natuurlijk voor iedereen inzichtelijk is. Meer info graag via PM.
  7. Sandra, dit is iets heel anders. Met die functie kan je een irritant Facebook spelletje oid aanmaken. Voor de pagina's opgenomen in je fanpage hoeven bezoekers geen toestemming te geven als het goed is. Dit is inderdaad om een applicatie te maken. Maar een applicatie kan ook zijn dat het een webpagina inlaad van je eigen webserver (website). Als je een standaard pagina aanmaakt via facebook kan je geen database koppeling maken. Als je een applicatie maakt en je laad je eigen webpagina kan je deze dynamisch maken met content uit je database. Toestemming bij applicaties hoef je alleen te geven/krijgen als je gegevens van facebook gebruikers gebruikt. Gebruik je geen facebook gegevens, dan hoef je ook geen toestemming te geven. Een voorbeeld van een applicatie i.c.m. database koppeling vindt je op link en dan vooral "online reserveren" en "arrangementen".
  8. Je kan veel beter een applicatie maken in facebook. Deze applicatie is een iframe en die laad een pagina van je eigen webserver, dan kan je bijvoorbeeld je gehele webshop laden in facebook. Linkje
  9. Die koop je van Facebook of zet je miniserfs aan het werk? Dit word door diverse mensen aangeboden op oa SD. Hoe het werkt weet ik nog niet maar de klikkers zullen ongetwijfeld een vergoeding krijgen. Wel handig om even snel de 25 te halen. Wat/wie is SD? Het zijn dus de webturks van Amazon, mensen die voor een grijpstuiver kleine klusjes uitvoeren. Fakefans. ::) Heb gisteren via een persoon van SD likes gekocht. Werkt goed, om snel boven de 25 likes uit te komen zodat je een eigen (url)naam kunt nemen. Werkt goed, zijn wel buitenlandse personen.
  10. Beste Netjunk55, Of het van google mag weet ik niet zeker, maar ik heb de afgelopen jaren ook diverse account aangemaakt met dezelfde adresgegevens om het een en ander te proberen, steeds met een ander e-mailadres. Als je serieus adwords gaat gebruiken is het niet aan te raden om te wisselen van accounts, omdat de historie van je account ook belangrijk is. Ik weet niet hoe oud je account is, maar je kan het altijd proberen of de couponcode nog wordt geaccepteerd.
  11. Beoordelingen zijn belangrijk. Zo'n 70% van de potentiële gasten raadplegen een beoordelingssite. Vraag tevreden gasten om iets te plaatsen, stel er bijvoorbeeld een korting tegenover. Zorg ook dat je te vinden bent op de grote restaurantsite's in Duitsland, met beoordelingen en een link naar de website. Zorg dan wel dat de website goed up to date is, en de menu's / gerechten online staan. Ga netwerken op locaties waar veel locals komen. Deel daar hapjes uit, vertel over je zaak en geef ze een presentatiekaartje eventueel met kortingsbon. Als je kortingsbonnen weggeeft, geef elke uitdeel locatie een eigen kenmerk zodat je kunt achterhalen welke locaties veel gasten opleveren.
  12. Hoe staan jullie op recensie sites? Staan daar beoordelingen op. In Nederland heb je bijvoorbeeld iens.nl, dinnersite.nl. Zijn de beoordeling positief of negatief?
  13. Beste Siemi, Naar probleem dat het restaurant niet loopt. Je beschrijft je probleem uitvoerig. Kan je ook uitvoering noteren wat jullie zelf gedaan hebben om gasten te krijgen in het restaurant? Groet, Passie
  14. De afgelopen weken waren er inderdaad problemen met de kwaliteitscore. Veel zoekwoorden die normaal op 9/10 of 10/10 stonden zijn gezakt naar 4/10 of 5/10. Google heeft bekend gemaakt, dat de problemen inmiddels opgelost zijn. linkje en linkje naar een willekeurig forum omtent de problemen
  15. Bedankt voor de reacties en uitleg. Ik heb contact gehad met tussenpersoon, en wilt meewerken aan vertrek. Momenteel heb ik een AOV waarbij gekeken wordt naar de inkomsten van voorgaande jaren. Het verzekerde bedrag was dan veeeeel te hoog. Nu wordt er gekeken naar een AOV waarbij niet gekeken wordt naar de inkomsten van de afgelopen jaren, maar wordt echt het bedrag uitgekeerd waarvoor ik verzekerd ben. Blijf wel vinden dat tussenpersoon slecht werk heeft geleverd. Ruim 6 jaar lang naar vragen naar inkomsten en/of advies hierover. Vertrouwen is weg, ga in iedergeval naar een ander tussenpersoon / verzekering.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.