Jump to content

Willem

Senior
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    KVK
  1. Ik heb een koppeling laten maken tussen Oscommerce en Snelstrart door een programmeur die deels bij snelstart zelf programmeerd, en deels voor zich zelf werkt. De koppeling is een los programmatje welke klanten importeerd, orders importeerd, en producten. Ik doe dit altijd aan het einde van de dag, maar het kan ook geautomatiseerd. Ook is het mogelijk om apparte velden te importeren, zo heb ik van alle klanten de nieuwsbrief gegevens en andere gegevens. Ik weet voor 100% Zeker dat hij ook zon koppeling kan maken voor Magento, en het is niet duur. Ik heb nu mijn totale boekhouding binnen 5 bijgewerkt. voor meer info http://www.innovatex.nl/maatwerk/maatwerk-portfolio.aspx
  2. Beste allemaal, Ik heb dit verhaal redelijk doorgelezen en vraag nu of jullie mij in advies kunnen voorzien. Ik ben een startende webwinkel, naar mijn idee profesioneel opgezet, Mijn toekomstige klanten zijn veehouders en hobby dierhouders. Ik ben aan het onderzoeken welke betaal metodes voor mij het meest geschikt zijn. ik ga in ieder geval voor Ideal en vooruit betalen. daarnaast zit ik erg te twijfelen over de creditcards betalingen, op rekening en onder rembours. Ik ga samenwerken met buckaroo een payment provider. mijn vraag aan jullie is: Hoeveel is procentueel gezien de meest voorkomende betalings vorm Ideal Creditcards op rekening Rembours Paypal vooruit betalen. Mijn grootste concurenten waar ik straks tegen op moet boxen bieden wel achteraf betalen aan en daarnaast ook alle andere betalings mogelijkheden. Mijn afzet markt is redelijk klein en mijn toekomstigge klanten zijn gewent op rekening te betalen. Wat is jullie advies Alvast bedankt, Willem
  3. Ik ga ook niet mijn concurenten afzijken via mijn webwinkel. Wij hebben al ruim 30 jaar ervaring met postorder en verzenden, ons hele bedrijf is ingericht op grote voorraden en het gehele logestieke process uit de ervaring die wij hebben kan ik voor 99% garanderen dat wij de producten mits voor 15.00 besteld de zelfde dag versturen. Wij zitten in een markt waar dit ook zeer belangrijk is, over het algemeen gaat het hier om producten voor zieke dieren, goede voorraad en snelle levering is dan ook zeer belangrijk. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er producten niet voorradig zijn door b.v. productie problemen. Deze producten worden dan ook niet getoond. Wanneer de verzending langer gaat duren dan beloofd nemen wij altijd persoonlijk contact op met de klant. Edit mod topic titel aangepast
  4. Ik heb per product een aantal tabbladen Omschrijving (algemene product omschrijving) Ingredienten (welke werkzame stoffen) Downloads (hier wil ik een advies bijsluiter downloadbaar maken als pdf Informatie (algemene informatie over b.v. dierziektes en welke producten wanneer toepassen) De informatie tabs wil ik ook gebruiken als een soort landingsppagina voor google waar diep word ingegaan op het probleem van de klant en welke oplossingen wij bieden. Maar ik weet niet direct wat met homepage te doen om mensen nieuwschierig te maken met wat ik allemaal te bieden heb en waarom ze het beste bij mij kunnen kopen en niet bij de concurent.
  5. knip ................................................................................ In princiepe heb je wel geljk dat het bij veel bedrijven het zelfde is, Maar ik weet gewoon dat veel van mijn concurenten dat niet waar kunnen maken, zelfs de grootste niet. Ze beweren grote voorraden te hebben maar hebben dat niet, tenminste niet voor alles. Dus zij kunnen niet garanderen het binnen 24 uur te leveren. Ik weet dat ik dat voor 99% wel kan en ook ga doen. Wat informatie betreft wil ik algemeene onderwerpen over de producten aansnijden (wie, wat, waar, wanneer, waarvoor en hoe per product of probleem) en niet alleen een korte product omschrijving zoals op veel webwinkels. Het gaat hier niet om persoonlijk contact maar meer een algemene how to per product. Edit, quote ingekort
  6. Beste Highio Ik ga producten verkopen voor de vee houderij. Veel van deze producten hebben specifieke kennis nodig door de juiste advisering. Nu heb ik voor ieder product een uitgebreide omschrijving en adviesplan geschreven. Ik wil mij gaan onderscheiden in de markt door een goed advies, zeer snelle levering (alles is uit voorraad leverbaar), zeer breed en diep assortiment. enz. Nu was mijn gedachte om deze speerpunten in een banner op de homepage te plaatsen, of denken jullie dat het beter is om de homepage te vullen met een algemeen verhaaltje, Aanbiedingen of een opsomming van categorieën.
  7. Mijn eerste idee was om boven in een banner te maken met een aantal steekwoorden waarom mensen bij mij moeten kopen. b.v binnen 24 uur geleverd of alles is uit voorraad leverbaar. De beste kwaliteit voor de beste prijs, Veel kennis van onze producten enz. Ook heb ik het idee om een verhaal over ons met wie we zijn wat we doen en hoe we het doen. maar dit kan ik ook op een apparte pagina ipv op de home page vermelden. Ook heb ik gedacht om alleen maar aanbiedingen op de homepage te plaatsen, naar mijn idee is het nadeel hier van dat mensen niet nieuwschierig worden naar je bedrijf en snel weer weg kunnen klikken. Wat ik ook veel zie is dat webwinkels al hun categorieën op de homepage plaatsen door middel van links en banners. alleen vind ik dit een beetje dubbel op. Graag wil ik mijn bezoekers overtuigen dat ze zeer goed bij ons terecht kunnen voor de beste producten en een gedegen advies. (gewoon betrouwbaar over komen)
  8. Hallo allemaal, Ik zit met een paar vragen omtrend mijn webwinkel homepagina. Ik vraag me af hoe ik deze het best kan vullen. graag jullie advies. Dit zijn verschillende opties waar ik over heb nagedacht. -10 redenen waarom mensen het beste bij ons kunnen bestellen. (een banner) -Een uitgebreid verhaal over ons. -Alleen maar aanbiedingen. -Alle product categoriën opnoemen met daaronder de subcategorieën. graag jullie advies wat te doen Edit topic titel aangepast
  9. Hallo allemaal Weet iemand een goede manier om van een logo een soort van watermerk te maken die ik over al mijn product foto's kan plaatsen. Ik dacht dat de vraag hier wel op zijn plek was omdat webschop eigenaren er allemaal wel mee te maken hebben dat hun foto's gejat worden. alvast bedankt
  10. Ik ben van mening dat een fabrikant of groothandel zijn advies verkoopprijs altijd een beetje aan de hoge kant moet houden. Zo komen handelaren niet in het nouw dat ze niks kunnen verdienen omdat de lage prijs gewoon op straat ligt. En zelfs de fabrikant brengt zijn eigen product om zeep omdat er niemand meer is die het wil verkopen. Ik weet dat dit niet altijd opgaat. Als er veel van de zelfde soort producten op de markt zijn haalt de concurent de prijs wel naar beneden. Als je dan niet meegaat blijf je er weer mee zitten. Wanneer de groothandel een goede advies verkoopprijs meegeeft aan zijn producten kan de handelaar ook een keer wat korting geven aan zijn goede vaste klanten of een tijdelijke aktie.
  11. Dat de klanten van mijn leverancier gaan steigeren ligt zeer in de verwachting. Ik heb er ook lang over nagedacht om dit te gaan doen, maar wie op de wereld houd mij tegen om voor mezelf te beginnen in een markt waar ik zeer goed in thuis ben. Ik doe alles voor eigen risico en er word me niks kado gedaan. Ik heb alle foto's zelf moeten maken, teksten zelf moeten schrijven. ik ga de zelfde inkoop prijs betalen als iedere andere klant, alleen nu is het voordeel dat ik geen voorraad ga houden en de distributie uit handen geef (tegen betaling van de werkelijke vezend kosten.) Iedereen had dat kunnen gaan doen, maar niemand doet het.
  12. Ik ben altijd van mening als je er niet 100% voor gaat word het nooit wat. Ik heb een groot voordeel, dat is dat ik gebruik kan maken van een magazijn waar alle producten voor 99% op voorraad liggen en de zelfde dag rechtstreeks naar de klant verstuurd kunnen worden. Dit is binnen de familie dus ik hoef er niet bang voor te zijn dat zij er met mijn klanten van door gaan. Zij werken op een B2B markt en ik ga de B2C markt via internet bedienen. Ik hoef pas te betalen als de producten ook daadwerkelijk verkocht zijn. Om deze rede zie ik er een goede toekomst in en kan ik er voor zorgen dat ik mijn concurenten altijd een stapje voor ben met de snelle levering en de grote voorraad (zelfs van producten die niet overal op de hoek van de straat te verkrijgen zijn)
  13. Weet iemand van jullie trouwens een goed boek om wat meer over OSComerce te weten te komen. En weet iemand mischien of het mogelijk is met een bepaalde plugin meerder shops te draien op het zelfde beheer systeem.
  14. Mischien zeg ik het wel verkeerd. 4500 voor een maatwerk design met een paar extra functionaliteiten
  15. Het propleem is dat ik heel veel verschillende soorten producten heb die allemaal een ander soort presentatie vergen. daarnaast hebben veel soorten producten allemaal een andere soort prijs strategie die ik op een of andere manier moet kunnen aan passen. Ik ben wel zeer tevreden over het uiterlijk van mijn shop, de designer heeft mijn wensen goed vertaald. over ongeveer twee weken is mijn shop gevuld en zal ik een link plaatsen hier op het forum, zodat jullie kunnen beoordelen of ik echt zon doemdenker ben of dat ik het juist goed voor mekaar heb.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept