Jump to content

laurensxl

Junior
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Address
    Avigonlaan 51, Eindhoven, 0000AA, Netherlands
  • First name
    Laurens
  • Last name
    de Boer
  • Company or organization name
    Bittgroup
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    commercie en marketi
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  1. Ik kan uberhaupt al zeker 3 jaar geen gebruik meer maken van hun diensten, simpelweg omdat ik door een hack op hun server niet meer kan inloggen! heb ook verschillende keren gevraagd dit te repareren maar reactie bleef uit! vandaar dat ik opgezegd heb.
  2. Ik heb zelfs een kopie van de opzegging meegestuurd aan het incassobureau. en ik neem aan dat als ik in het geleik wordt gesteld dat de kosten dan voor de andere partij zijn, misschien is het een voordeel dat ik deze overeenkomst indertijd als particulier aangegaan ben waardoor ik eventueel nog gebruik kan maken van mijn rechtsbijstand.
  3. Wat ik zou doen is van verschillde webwinkels die je goed vind screenshots te maken en daar een soort van collage van te maken en zo uit iedere shop de goede en slechte eigenschappen proberen naar voren te halen. Natuurlijk zijn er verschillende punten belangrijk: -Wie is je doelgroep -Wat verkoop je Zelf vind ik Wehkamp.nl een van de betere webwinkels, zij hebben ook heel veel aandacht besteed aan usability.
  4. misschien kun je ero-advertising.nl eens proberen!
  5. hebben ze de brieven ontvangen? Ik neem aan van wel! ik was in de veronderstelling dat alles opgezegd was omdat ik ook geen facturen meer ontving, maar het is niet aangetekend opgestuurd als je dat bedoeld! Ook geeft het incassobureau aan dat ik wel schriftelijk opgezegd kan hebben maar dit niet de juiste wijze van opzeggen is, dus ik neem aan dat die brief ontvangen is!!
  6. Een aantal jaar geleden heb ik een webhosting pakket aangevraagd bij een hostingbedrijf, alles ging prima totdat ze werden overgenomen door een andere partij, waardoor de kwaliteit achteruit ging (zo werd de server waarop mijn website stond gehacked en kon ik na herhaaldelijk verzoek om het op te lossen ook niet meer inloggen) en de administratie een grote rommel werd, zo heb ik nooit meer een factuur ontvangen (die ze schijnbaar per email verstuurd zouden hebben) en ontving ik ineens een incasso van een gerechtsdeurwaarders op de mat, nu wordt er geeist dat ik binnen 8 dagen de facturen van de afgelopen 2 jaar betaal + incasso kosten. echter heb ik in 2007 al alle overeenkomsten schriftelijk opgezegd zoals gesteld werd in de Algemene Voorwaarden op het moment van afsluiten. ik heb uitraard dus een brief naar het incassobureau gestuurd waarin ik het verhaal uitleg en dat ik niet bereid ben te betalen voor iets wat opgezegd is. Enkele dagen later ontving ik een brief terug waarin zij zeggen dat ze zich aan de incasso opdracht houden omdat je per e-mail moet opzeggen via hun Algemene Voorwaarden die nu op hun website staan. Gister ontving ik een brief waarin ze mij nog 5 dagen geven de factuur te betalen en anders gaan ze over tot de gerechtelijke procedure. Nu heb ik ook niet stilgezeten en ik weet zeker dat ik geleik heb dus ik ben eens gaan speuren en heb via Archive.org hun oude website en Algemene voorwaarden opgezocht waarin zij stellen: 4.4 Een Overeenkomst wordt na afloop van de in de Overeenkomst overeengekomen periode, steeds stilzwijgend verlengd voor een periode van één (1) jaar, tenzij één van beide partijen de overeenkomst tenminste één maand voor het verstrijken van de overeengekomen periode per brief opzegt. hieruit blijkt dat ik wel degelijk juist heb gehandeld. Ze stellen wel dat ze de Algemene voorwaarden altijd te mogen wijzigen maar klanten per e-mail op de hoogte te stellen: 2.3 [bedrijf] behoudt zich het recht voor deze Algemene Voorwaarden ten allen tijde te wijzigen. Wijzigingen worden elektronisch (per e-mail) bekend gemaakt aan Klant en treden 1 maand na de bekend making in werken indien anders vermeld. Indien Klant niet akkoord gaat met de wijzigingen, behoud [bedrijf] zich het recht voor de Diensten per ingang van de nieuwe Algemene Voorwaarden te beëindigen, zonder enige teruggaaf van abonnementsgelden. Het is voor mij een princiepe kwestie dat ze van de 3 overeenkomsen die ik op dezelfde wijze heb opgezegd er 2 wel accepteren en 1 nu achteraf niet. ik lees ook op verschillende forums dat ik niet de enige ben met deze klachten, maar ik heb vrij weinig zin om straks een halve dag kwijt te zijn aan een een procedure. Wat vinden jullie dat ik het beste kan doen?
  7. Enige tijd geleden hebben wij een opdracht voor een Spaanse klant gedaan, na correcties te hebben hersteld die deze klant aangaf hebben wij niets meer van hun vernomen waarop wij hebben gefactureerd. Na de 2e herinnering ontvingen wij een aangetekende brief retour waar in stond dat ze "officieel protest" aantekenen tegen de factuur omdat niet alles 100% zou werken. Hierop heb ik aangeboden alle problemen kostenloos te herstellen, hierop is afwijzend gereageerd zij willen geen zaken meer met ons doen en ook de factuur niet betalen, ze maken wel gewoon gebruik van het door ons geleverde product. Ik heb contact opgenomen met een incasso-kantoor welke een brief gestuurd heeft met het verzoek te betalen, helaas geven zij hier weer geen gehoor aan. Zoals de medewerker van het incasso-kantoor mij kon mededelen kan het niet op no-cure no-pay basis een zaak worden omdat de zaak "betwist" is. Het bedrijf in Spanje lijkt precies te weten hoe ze bepaalde dingen "Gratis" kunnen gebruiken, en dit gun ik ze niet! Het gaat om een kleine €2500,- dus niet echt een groot bedrag, Is er iemand die ervaring heeft met een zaak voeren in Spanje en graag zou ik willen weten of het de moeite is om voor €2500,- een zaak te beginnen?
  8. De vraag zou moeten zijn: wie zou dat goedkoper kunnen ? Wat vind je belangrijker, de uiteindelijke prijs die je moet betalen of de kwaliteit van de overeenkomst die je krijgt ? Het liefst zit ik voor een dubbeltje op de 1e rang.. de overeenkomst moet natuurlijk kwalitatief goed in elkaar zitten! ik verwacht niet dat er onenigheid komt maargoed je weet het nooit! nu is de prijs toch ook wel belangrijk graag zou ik een vaste prijs op projectbasis willen hebben het moet nl. geen duizenden euros gaan kosten...
  9. Wij gebruiken zowel belcentrale als voipdiscount.com wij hebben gewoon telefoontoestellen van linksys aangeschaft waar de belcentrale nummers op geconfigureerd kunnen worden, uitbellen doen wij via voipdiscount.com omdat dit vaak gratis is en aangezien wij veel met buitenlandse klanten bellen scheelt dit aanzienlijk in de kosten!
  10. Ik sta op het punt met een ander bedrijf in zee te gaan waar ons bedrijf ervoor moet zorgen dat de webwinkels van onze klant gebouwd en onderhouden moeten worden. tevens zijn wij ook verantwoordelijk voor de Online Marketing. in ruil hiervoor ontvangen wij een commissie per verkocht product, de commissie is een percentage wat verschilt per productcategorie. Nu is de vraag hoe ga ik dit op papier zetten en is er iemand die dit voor mij wil en kan doen? Een jurist zit geloof ik op een tarief van ongeveer €150 p/u, wie zou dit goedkoper kunnen?
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept