mlagerwerf

Junior
  • Aantal berichten

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

mlagerwerf's trofeeën

  1. Focus je op content marketing. Creëer content over het product dat je verkoopt. Wat kunnen potentiële er mee. Zorg dat je de content verspreid op de plekken waar jouw doelgroep zich bevindt. En breng jouw content onder de ogen van blogs die gaan over jouw productgroep. Grote kans dat je met Facebook een eind komt, aangezien daar het grootste publiek te vinden is. Maak een eigen FB pagina, en zorg dat daar voldoende content op staat. Investeer daarnaast in Facebook ads om onder de aandacht te komen van jouw doelgroep. Als je je richt op een jonger publiek vergeet dan zeker Snapchat niet. Je kunt evt. via PB meer info m.b.t. het product toesturen om gerichtere tips te krijgen.
  2. Focus je op het opbouwen van relaties met de bedrijven/personen die je pagina op dit moment liken. Zij hebben al aangegeven geïnteresseerd te zijn in jouw verhaal. Zorg dat je ze persoonlijk leert kennen, kom er achter wat er bij hen speelt. Als er bedrijven tussen zitten die nog geen klant zijn, geef informatie vanuit jouw kennis die ze kunnen gebruiken. Zonder hiervoor direct een factuur te sturen. Don't try to score on the first date! ;-) Daarnaast zorg dat je betrokken raakt in de community online waar jouw klanten zich bevinden. Neem actief deel aan Facebook groepen waar jouw klanten zitten. Benader potentiële klanten op hun eigen Facebook pagina. Deel jouw kennis met de wereld, help potentiële klanten, bouw de relatie op en daarna zullen zij aan direct aan jou denken als ze op zoek zijn naar iemand in jouw vakgebied. Het punt van kwalitatief goede post schrijven is zeker belangrijk. Let hierbij ook op SEO, het gebruik van hashtags, status updates, denk ook aan Notities als blog mogelijkheid op je pagina! Promoot je meest succesvolle posts/notities via ads om een groter bereik te krijgen. Natuurlijk ga ik er hier al van uit dat je Facebook pagina voldoet aan alle standaard optimalisatie punten, qua foto's, opmaak, bedrijfsinformatie enz.
  3. Ik sluit me aan bij de opmerkingen dat het een erg breed aanbod is op de site. Ik kan me voorstellen dat je door specialisatie bang bent je huidige bezoekers kwijt te raken. Dus zou je dit op een goede manier moeten aanpakken om deze toch te behouden en de site aantrekkelijker te maken voor nieuwe bezoekers. Ik zie op het eerste gezicht niet veel verschillen met een "normale" vergelijkingssite. Zijn er specifieke productwaarden te bedenken die voor ondernemers wel erg interessant zijn en die niet te vinden zijn bij andere websites? Hiermee kun je een groot voordeel voor jou pagina creëren voor ondernemers t.o.v. de grotere bekende vergelijkingssites. Daarnaast zeker er voor zorgen dat het aanbod compleet is, en vooral kloppen. Zie de opmerkingen van Henk en Herman. Verdere hersenspinsels: - Specialisatie sites maken als bijv: topauto.nl / toptablets.nl / toptelefoons.nl enz enz.. - Staat T.O.P. ergens voor, of kun je dit ergens voor laten staan? Zoiets als: Totale Ondernemers Productenvergelijker. (verzin hier iets sterks voor) Zo kun je TOP als jouw kenmerk voeren bij elke specialisatie site. - topproduct.nl behouden als het grote overzicht van jouw aanbod, een soort van startpagina van waaruit ondernemers specifieke pagina's kunnen vinden. Groeten Marcel
  4. @RobinvdW Allereerst mijn complimenten voor je uitgebreide uitleg en info die je hier geeft! En jouw enthousiasme is geweldig om te lezen :) Als je nog iemand een mening over jouw plan wilt laten geven dan hou ik me aanbevolen! Ik heb jaren in verschillende horeca-zaken gewerkt, redelijk wat kennissen in die wereld, een opleiding hotelmanagement gedaan en kom zo vaak mogelijk in top-restaurants om me te laten verwennen als gast ;). Mogelijk kan ik dus nog wat tips geven uit mijn kennis/ervaring en natuurlijk mijn eigen visie.
  5. Van de week wilden we met een paar vrienden een wintersport gaan boeken. Dus wij achter de laptopn en verschillende reiswebsites afgegaan om te zoeken in het overgrote aanbod van vakanties. De meeste sites werken redelijk goed, veel voorkeursinstellingen om je ideale vakantie samen te stellen. Maar waar wij elke keer tegen aanliepen: het resultaat. Een lijst onder elkaar met veel te veel mogelijkheden die allemaal voldoen aan de eisen die we hadden. Misschien hadden we meer specifieke eisen moeten stellen om een beter resultaat te krijgen, maar die hadden we nou eenmaal niet. En dan nog blijft het vaak scrollen en bladeren om alle opties te kunnen bekijken. Toen bedacht ik me waarom niet een reiswebsite waar je het resultaat in één overzichtelijke pagina te zien krijgt. Niet meer scrollen, bladeren en zoeken nádat je jouw voorkeuren al aangegeven hebt. Als je ten slotte in een winkel aangeeft wat je voorkeuren zijn komt de medewerker (als het goed is) ook niet met 40 verschillende opties welke voldoen, maar maakt hij ook zelf een selectie met optimale producten voor je. Dus het idee wat nu in mijn hoofd speelt, is het opzetten van een website waar je in een paar gemakkelijke stappen jouw voorkeuren aan kunt geven voor de ideale vakantie. En waarbij de top resultaten wordt weergegeven op een overzichtelijk scherm met daarbij de relevante informatie om een keuze te maken en de reis te boeken. Zoals jullie wellicht al merken is het nog maar een idee wat net speelt en waar ik mee bezig ben om uit te denken of het een haalbaar concept is. Daarom vraag ik jullie om hier zoveel mogelijk op te schieten en mij inzichten te geven of en hoe ik hier verder mee kan gaan. Alvast bedankt voor jullie mening hierover!
  6. Payquare is een afsplitsing van Equens welke nu verantwoordelijk is voor de cc afhandelingen. Kantoor van Paysquare zit inderdaad in het zelfde pand als Equens in Utrecht. Edit: typfout
  7. Probeer tijdens het onderzoeken van hun website voor jezelf te bepalen op welke punten jouw bedrijf verbeteringen aan kan brengen. Zorg dat deze verbeteringen concreet worden gemaakt met het voordeel voor het bedrijf (meer hits/verkopen/naamsbekendheid), zodat zij meteen kunnen zien wat het investeren in jouw hen uiteindelijk op zal leveren. Deze case kun je bij het bedrijf direct voorleggen en weten zij meteen waar ze aan toe zijn.
  8. Hoi Avelache, Mijn eerste indruk bij jouw website toen ik deze opende: WOW...felle kleuren! Mijn ogen even laten wennen en gaan kijken wat voor informatie er te vinden is op de site. Deze eerste indruk kan in mijn ogen bezoekers afschrikken. Wat me als eerste opvalt als ik ga zoeken wat voor site het is, is dat er weinig onderscheid zit tussen je inleiding over het doel en mogelijkheden van de website en het onderstaande bericht De mysterieuze eenden. Wellicht de inleiding er meer uit laten springen (groter lettertype, duidelijk aangeven wat de inleiding is en waar de berichten beginnen), waardoor voor een bezoeker meteen duidelijk te zien is wat deze site kan bieden. En waar deze bepaalde informatie kan vinden/lezen. Veel bezoekers scannen de site eerst en bepalen of het de moeite waard is om te blijven. Wanneer niet meteen duidelijk te zien is wat er te vinden is, kunnen zij snel weer weg zijn. Daarnaast de menubalk, deze vind ik niet echt duidelijk en lijkt weggestopt in het hoekje. Ik zou er 1 rij van maken en verbreden over de hele pagina, waardoor de titels groter worden en meer aandacht trekken. Tevens nog eens kijken naar de kleuren welke je hiervoor gebruikt en of deze goed passen bij het groene van de rest van de pagina. Na een tijdje je pagina te hebben bekeken, moet ik zeggen dat het felle groen wel wat rustiger wordt en beter overkomt. Ik hoop dat je hier iets mee kunt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.