Focus je op het opbouwen van relaties met de bedrijven/personen die je pagina op dit moment liken. Zij hebben al aangegeven geïnteresseerd te zijn in jouw verhaal. Zorg dat je ze persoonlijk leert kennen, kom er achter wat er bij hen speelt.
Als er bedrijven tussen zitten die nog geen klant zijn, geef informatie vanuit jouw kennis die ze kunnen gebruiken. Zonder hiervoor direct een factuur te sturen. Don't try to score on the first date! ;-)
Daarnaast zorg dat je betrokken raakt in de community online waar jouw klanten zich bevinden. Neem actief deel aan Facebook groepen waar jouw klanten zitten. Benader potentiële klanten op hun eigen Facebook pagina.
Deel jouw kennis met de wereld, help potentiële klanten, bouw de relatie op en daarna zullen zij aan direct aan jou denken als ze op zoek zijn naar iemand in jouw vakgebied.
Het punt van kwalitatief goede post schrijven is zeker belangrijk. Let hierbij ook op SEO, het gebruik van hashtags, status updates, denk ook aan Notities als blog mogelijkheid op je pagina! Promoot je meest succesvolle posts/notities via ads om een groter bereik te krijgen.
Natuurlijk ga ik er hier al van uit dat je Facebook pagina voldoet aan alle standaard optimalisatie punten, qua foto's, opmaak, bedrijfsinformatie enz.