PeterK8

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    adviseur
  • Geslacht
    Male

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Rotterdam

PeterK8's trofeeën

  1. Gezond blijven is uiteraard belangrijk voor een ondernemer. Denk alleen niet dat het vooral ondernemers zijn die last ondervinden van de omschreven klachten in het artikel. Denk dat veel ambtenaren ook erg veel achter de pc zitten. Bovenstaande column is naar mijn mening van toepassing op alle werkende mensen.
  2. In de coachingswereld worden dit soort filmpjes ook gebruikt. Ik ken een bedrijf dat IRO trajecten doet en daar kan de client zelf zijn coach kiezen. De keuze kan oa worden bepaald door het bekijken van persoonlijke filmpjes van de coaches. Op deze manier kan je een inschatting maken of het wel of niet gaat klikken met de coach die jou gaat begeleiden. Vooral in de dienstverlenende sectoren vind ik dit soort presentatiefilmpjes erg leuk en origineel! Maakt het een stuk persoonlijker.
  3. Ik blijf het toch lastig vinden om te bepalen waar nu de grens ligt... Ik krijg liever een "reclame" mailtje dan dat een bedrijf me per telefoon lastig gaat vallen om te vragen of zij een e-mail mogen sturen. Dat vind ik nog veel irritanter. Alle rotzooi die bij mij binnenkomt komt toch in mijn ongewenste post terecht. Aan de andere kant is mijn mening dat wanneer je een potentiele klant informatie wil versturen het veel beter overkomt als je dit via een nette persoonlijke brief doet.
  4. Ik denk dat jouw service vooral aanslaat bij het hogere segment. In dat geval maakt de prijs van 18 euro niet zo heel veel uit misschien? Heb je al nagedacht hoe jij je service gaat positioneren? Wellicht zou een marktonderzoekje onder jouw potentiele doelgroep meer dudelijkheid geven of er uberhaupt vraag naar is. In ieder geval een origineel idee!
  5. Wij versturen ook vaak direct mailings via de post. Het beste is inderdaad om zelf na te bellen. Komt professioneler over. Vaak hebben de potentiele klanten de brief niet ontvangen of gelijk weggegooid. In die gevallen zal je toch in het kort moeten toelichten wat er in de brief stond vermeld. Enige nadeel van zelf nabellen is dat het veel tijd kost. Het wordt echter wel vaak op prijs gesteld als wij zelf even nabellen en interesse tonen (wij verkopen geen producten maar bieden vestigingslocaties onder de aandacht bij ondernemers in verschillende winkelgebieden) Met callcenters heb ik geen ervaring in zakelijke zin. Echter, mijn persoonlijke ervaringen met callcenters zijn niet zo best Succes
  6. Je kan ook net zo goed een ander ondernemingsplan gebruiken als voorbeeld. De indeling van een professioneel businessplan is in de meeste gevallen gelijk. (achtergrond, beschrijving concept, marktbeschrijving, financien, etc). Op de site van rabobank zijn ook branchespecifieke gegevens te vinden (zoals rene ook aangeeft). Succes in ieder geval!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.