Rex Huntelaar

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Rex Huntelaar's trofeeën

  1. Okay dus andere handelsnaam en dan dan gewoon factureren vanuit moederbedrijf. Dat komt dan niet raar over bij de klant?
  2. Beste, Ik heb de volgende vraag. Ik heb een eenmanszaak zeg maar bedrijf A. Nu wil ik echter onder een andere naam (zeg bedrijf B)een zelfde concept gaan voeren als bij bedrijf A, maar onder andere voorwaarden zodat ze min of meer met elkaar concurreren. Nu vraag ik me af hoe ik dat dan verder moet opzetten in bijvoorbeeld communicatie, facturatie, btwnr etc. Hou ik alle communicatie van beide bedrijven volledig gescheiden maar zet ik wel bij communicatie voor bedrijf B dat het onderdeel van bedrijf A is? En factureer ik dan ook gewoon vanuit bedrijf A of moet ik hiervoor een compleet nw administratie gaan opzetten? Bedrijf A is echt het A merk en B is dan een goedkopere optie zeg maar. Ik hoop dat ik duidelijk ben en ik hoor graag hoe ik dit het beste kan inkleden. groet Rex
  3. De irritatie is 2-ledig. Enerzijds kan het irritatie opwekken wanneer de persoon die de telefoon beantwoordt niet direct het pasklaar antwoord klaar heeft waar de beller op zit te wachten. Anderzijds heeft de beller met een voicemail of eindeloze overgangstoon eveneens geen contact en dat irriteert veel meer. Een professionele beantwoordingsservice speelt hier op in. Deze probeert zich voor te doen als zijnde een recepetioniste bij jou in het bedrijf en geeft aan dat je even niet bereikbaar bent. Dat is legitiem en dat krijg je uitgelegd. De bedoeling is uiteindelijk dat er een contact is gelegd en dat de beller niet verder shopt en / of weet dat hij / zij wordt teruggebeld. Uiteraard ligt het bij het bedrijf die een telefoonbeantwoordingservice inschakelt hoe de opvolging wordt geregeld. Wat Jasper zijn verhaal betreft, Inspreken van een voicemail doen niet veel mensen en dan is nog maar de vraag of dan wel sneller zou zijn gereageerd. Het staat of valt met het bedrijf wat voor je werkt, maar het is in de meeste gevallen geen probleem dat een klant niet direct kan worden geholpen, zolang de opvolging maar conform de gemaakte afspraken wordt gehandhaafd.
  4. RK heeft gelijk. Vast nummer naar voip laten porteren en je kunt precies datgene instellen zoals je dat wenst. Vanuit overal ter wereld op elk gewenst moment via internet. Als je een goede stabiele provider zoekt, kun je me even pmmen. ik geef je dan wel even wat info door.
  5. Beste Arjan, Ook als je geen klachten krijgt dat je telefonisch niet bereikbaar bent, wil dat niet automatisch zeggen dat deze klachten er niet zijn. Er zijn immers veel mensen die niet de moeite nemen om te klagen maar door shoppen. Persoonlijk vind ik het een must naar je klanten toe om bereikbaar te zijn, voicemails ed zijn voor mij echt geen optie. Echter e.e.a. hangt toch natuurlijk van de formule die je kiest om je bedrijf te voeren. Wanneer je wel bereikbaar wenst te zijn, kun je er imho beter voor kiezen om de hele dag bereikbaar te zijn en niet op een bepaald tijdstip. Dat is dan meer servicegericht naar de klanten toe. Iemand aannemen voor welke reden dan ook, kost je een salaris. Wanneer je hier nog niet aan toe bent is het uitbesteden van je inkomende gesprekken een prima alternatief. Je zou je eens kunnen laten informeren door deze HL-ler Een telefoondienst kan een prima oplossing voor je zijn. Ik heb hier zoals Frans ervaring mee en het inhoudelijk beantwoorden van vragen is zeker niet noodzakelijk om vertrouwen te hebben van de beller. Je bent namelijk bereikbaar en de beller weet nu dat er nog contact met hem/haar wordt opgenomen en zijn/haar vraag wordt beantwoord. Zoals John terecht zegt kun je gewoon eens een aantal testen doen en dan komt wel uit welke methode een meerwaarde voor je bedrijf is. Succes, Zlatan
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.