Jump to content

Luuc_Eu

Senior
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Jan Tinbergenstraat 440, Hengelo, 7559ST, Netherlands
  • First name
    Luuc
  • Last name
    Rikken
  • Company or organization name
    Incassobureau Luuc.Eu
  • Website address
  • How did you find us:
    via een kennis

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Google is my friend

Company info

  • Location
    Hengelo
  • Branch
    Overheid
  • Branch 2
    Financiering & bankwezen
  • Branch 3
    29
  • Website address

Vision

  • I'm looking for people who
    vernieuwend zijn. Maak waar wat je beloofd. Ondernemers die net dat beetje extra service verlenen waardoor ik mij gewaardeerd voel als klant.
  • My opinion about entrepeneurship
    Het ondernemerschap is iets heel moois. Totale vrijheid maar hard werken.
  • My opinion about innovation
    Ik heb respect voor mensen die hun nek uit durven te steken.
  1. Mijn vader doet rustig 7 jaar met zijn mobiel dus je hebt van die mensen ;D
  2. Je hebt zelf besloten om te besparen op de verzekering en wilt nu de ABN Amro hiervoor aansprakelijk stellen? Ben je slecht voorgelicht? Want het lijkt nu op een overwogen keuze van jou zelf. Bij de taxatie was ook een expert van de abn aanwezig zeg je, wat had hij/zij te vertellen toen bleek dat je onderverzekerd was?
  3. Los van het feit dat de € 69,00 incassokosten niet in verhouding staat met de hoofdsom + rente (< € 250,00 = € 37,00 conform Rapport Voorwerk II redelijk). RVII is een handwijzer voor rechters om redelijke incassokosten te bepalen zodat incassokosten in verhouding staan met de werkzaamheden uitgevoerd door het incassobureau en de hoofdsom + rente. Een factuuradres staat los van het afleveradres. Je kunt de machine immers ook laten afleveren op het adres van je klant. Dat kan je de vervoerder dus niet kwalijk nemen. Ik vind dat zowel jij als de vervoerder slordig te werk zijn gegaan. Jij had je factuuradres kunnen actualiseren en de vervoerder had op zijn minst even een telefoontje of mailtje richting jou kunnen laten gaan. De vervoerder heeft buiten de afleverdatum geen (telefonisch) contact met je opgenomen om te vragen waar de betaling blijft? Je telefoonnummer is nog wel dezelfde als bekend bij de vervoerder? Even helemaal los hiervan. Ging er bij jou geen belletje rinkelen toen je geen factuur van de vervoerder ontving? Nou niet ieder incassobureau over een kam scheren he :)
  4. Weet je inderdaad zeker of er een behoefte bestaat? Je koopt bier, is het op dan begin je aan sterke drank, fiets vervolgens een sloot in of ga in een café of discotheek verder. Ik zie het voordeel niet. Om wat voor winstpercentages praten we hier?
  5. Wanneer je de klantenservice belt dan krijg je vaak een student aan de telefoon die een spoedcursus hoe-werk-ik-met-het-omslachtige-systeem-van-KPN heeft gevolgd en weinig geïnteresseerd is in jouw probleem. Meld in het vervolg vriendelijk dat je probleem niet naar behoren wordt opgelost (lees: zeer ontevreden bent) en je graag een supervisor wilt spreken. Een supervisor loopt altijd rond op de belvloer en word sowieso al geraadpleegd wanneer jij in de wacht wordt gezet. Dan weet je in ieder geval dat het juiste systeem wordt geactiveerd en je niet verder in de problemen komt / problemen onnodig lang gaan duren. Want geloof me, ze zijn vaak niet zo deskundig als ze klinken.
  6. Ik ken IDBroker verder niet maar zover ik kan zien kan je hem gewoon rechtstreeks contacten. Succes met het uitwerken van je idee, ik hoop dat het je lukt!
  7. Zo! Dat is wel even een lekkere fout! Heb je een bestelling gedaan voor een compleet nieuwe of voor jou een nieuwe occasion?
  8. Dat is mooi. Toch vreemd dat dit zo onduidelijk wordt gecommuniceerd.
  9. Ik heb pas geleden gehoord dat het verplicht is om je btw-nummer te vermelden op je website, hoe zit dat? Weet iemand dat?
  10. Dit is wel vaak de insteek echter kan het altijd zo zijn dat kosten niet kunnen worden verhaald op de debiteur. Het niet kunnen incasseren van een factuur vanwege een faillissement, financiële problemen, onterechte factuur, onvindbare debiteur, enzovoorts. Stuk voor stuk uitzonderingen maar wel goed om te weten wat jouw incassobureau in zo'n geval doet.
  11. En zorg er voor dat je website goed functioneert Jouw website wordt weliswaar gecentreerd maar ik moet naar rechts scrollen om de hele website te zien.... daarbij reageer je op nogal vaak dubbel in onderwerpen vandaag....
  12. Er zijn incassodiensten die op basis van no cure no pay werken. Let daarbij wel goed op dat je geen abonnement moet afsluiten. Ikzelf heb een incassodienst gevonden die zonder abonnement op basis van no cure no pay werkt (bij interesse kun je me een berichtje sturen). Kijk ook goed na wat het incassobureau doet wanneer het bedrag niet wordt of kan worden geïncasseerd. No cure no pay betekent niet anders dat je niet betaald wanneer er niet is geïncasseerd, dit leveren best veel incassobureau's dus een hele zoektocht hoeft dat niet te zijn. Je moet er vooral voor zorgen dat je niet de hoofdprijs betaald wanneer er wel geïncasseerd wordt (zeker met een relatief laag bedrag zou dit zonde zijn). Voordat er wederom onterecht wordt beweerd dat ik reclame voor mijn dienstverlening maak (zie kneusgeschiedenis), ik hou mij voornamelijk bezig met wat hogere bedragen.
  13. Ook leuk, ik las afgelopen vrijdagmiddag net voor het weekend een brief van het incassobureau van de overheid voor 20 km/u te hard a 100 euro :'( de overheid is blij met ons
  14. De factuur is wat laag voor gerechtelijke stappen maar zover ik de situatie nu ken heb je gewoon recht op betaling van die factuur. Je hebt geleverd wat is gevraagd door je opdrachtgever toch? Is het voor jou duidelijk waarom deze factuur onbetaald blijft? Is er na deze e-mail nog contact geweest met je opdrachtgever? Netjes. Met deze reactie per e-mail sta je al heel sterk.
  15. Haha ik ben er de eerste jaren nog niet aan toe maar gefeliciteerd beiden! Vind het altijd wel grappig die kleine hummeltjes maar ik geniet nog even van die hele nachten slapen ;D
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept