Jump to content

budding

Junior
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Female
  • Address
    Torenvalk 9, Meppel, 7943SC, Netherlands
  • First name
    Janneke
  • Last name
    Budding
  • Company or organization name
    Janneke Budding tekst & communicatie
  • Website address
  • Twitter
  • How did you find us:
    via een kennis

Register

  • What age group do you belong to?
    51 >
  • You are primarily interested in:
    commercie en marketi
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    kvk.nl, sprout.nl

Company info

  1. Beste Highio Mijn niche-doelgroep bestaat uit coaches, trainers, therapeuten en adviseurs. Mijn dienst, als ZP'er: het schrijven van online en offline teksten en het geven van (marketing)communicatieadvies. Bij 'mijn' dolgroep gaat het niet om óf personal branding óf inhoudelijke informatie maar om een mix. Juist omdat bij deze vorm van dienstverlening de persoonlijkheid van de ZP'er zo belangrijk is, en deel uitmaakt van zijn instrumentarium. Ik gebruik bewust de term 'communicatie-coach' en niet 'communicatietraining' omdat ik een-op-een werk (training doet mij denken aan een groepsgebeuren). Met 'coach' geef ik bovendien aan dat het gaat om de samenwerking van twee gelijkwaardige partners, elk met hun eigen expertise, die samen tot een optimaal resultaat komen. De coachee heeft dus ook een verantwoordelijkheid. Het klopt dat ik - ook wel - via telefoon, mail en skype werk. Maar ook dan is er sprake van een dialoog, en reageren op de reactie (of het uitblijven daarvan) van mijn cliënt. Als oud-docent heb ik genoeg ervaring om tussen de regels door te kunnen lezen of horen of wat ik zeg overkomt.
  2. Beste Hans Dat klopt, voor zover het binnen mijn mogelijkheden ligt. Een garantie kan ik niet geven, maar ik doe wel mijn best!
  3. Een zijstraatje, maar toch: neem eens contact op met de beheerder van webshopblog.nl. Dat kan je online publiciteit opleveren op een goed bezochte site.
  4. Ben jij coach, trainer of consultant? Wat vind jij het lastigst bij het in de markt zetten van jouw dienst? De bedoeling van mijn vraag is: - als (web)tekstschrijver en communicatiecoach specifiek voor coaches, trainers en consultants de respondenten hopelijk te helpen met een suggestie om hun probleem op te lossen - mijn dienst nog meer toe te snijden op de behoeften van mijn niche-doelgroep.
  5. Ben jij coach, trainer of consultant? Wat vind jij het lastigst bij het in de markt zetten van jouw dienst?
  6. Beste Theo In jullie intro schrijven jullie '(...) bewezen bij tientallen websites.' Kun je daar niet iets van laten zien? Of op z'n minst namen - liever nog testimonials - van opdrachtgevers opnemen? Daarmee zorg je voor sociale bewijskracht en stel je potentiële klanten gerust. In de cursusinfo op de home gebruik je een paar keer 'zul'. Bijvoorbeeld in '(...) zul je in staat zijn (...)'Het komt sterker over wanneer je schrijft '(...) ben je in staat (...) ' Of zelfs '(...) kun je (...), wat minder formeel is. Succes met jullie onderneming! Groeten Janneke
  7. Hoe zit het met het vertrouwen van je deelnemers in jouw onafhankelijkheid (en dus waarde), wanneer je tijdens de workshop bepaalde merken zó zichtbaar promoot?
  8. Als nuchtere Drent vraag ik me af wat er bij alle carnavalsleut blijft hangen van jouw naambekendheid. Zeker wanneer het een actie is die niet is ingebed in je PR-strategie. Janneke
  9. Éen 'Yes moment' voor mij is wanneer een klant helemaal blij is met de webtekst die ik voor hem schreef. Glimmen!
  10. Heb je al eens geprobeerd om in de online of offline vakpers voor managers en secretaresses een item geplaatst te krijgen over je dienst/product? Je zou secretaressenet.nl eens kunnen proberen. De directiesecretaresse kan een belangrijke intermediair voor je zijn.
  11. Beste Ironny, Hans, Christine, Twabla, John, Fvddungen en Happy Feet Ik ben blij met jullie reacties. Heel interessant om jullie verschillende invalshoeken te lezen. Natuurlijk weet ik wat ik als professioneel tekstschrijver een slechte webtekst vind. Maar voor mijn workshop wil ik ook graag weten welke content niet-vakcollega's 'slecht' vinden. Zonder daar criteria naast te zetten. Het gaat er niet om dat ik tijdens een workshop demonstreer hoe ik een webtekst kan verbeteren. Het gaat erom dat de deelnemers leren hoe ze dat zelf kunnen doen. Dát wil ik ze laten oefenen. Aan de hand van 'bad practice' voorbeelden. Nadat ze gezien hebben wat de kenmerken van een effectieve webtekst zijn.
  12. Dank voor je link! Andere links zijn overigens nog zeer welkom.
  13. Voor een workshop webtekst schrijven ben ik op zoek naar superslechte webtekst. Wie helpt en stuurt mij een link? Absoluut geen acquisitie!
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept