Moriarty

Junior
  • Aantal berichten

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    vindt mijn manier van werk leuk. Hebben wat tolerance voor buitenlanders.

    Als je vindt marketing ineffectief, of brengt het te weinig resultaat. Is het frustrierend dat mensen luisterd niet? Dat is mijn werk.
  • Mijn mening over innovatie
    Much of my website is dedicated to thinking and the imagination. Both are effectively infinite, my website speaks of how to deal with the parts of the imagination that are not concrete, not logical. Because there are ways, and they are astonishingly powerful.

    Innovation if it is to be any good can't be imaginary. We can all invent the perpetual motion machine - only to find it stops. If you are to understand innovation properly, you have to understand your own imagination. Otherwise, you will be doing something that has been done already.
  • Mijn mening over ondernemerschap
    Ik kwam naar Nederland en brengde ik mijn vaardigheden mee. Dat ik geen certificering voor hebt was er geen probleem voor mijn tevreden klanten.

    Een oog voor kwaliteit doet veel meer dan het voortonen van een blad papier.

    Ik uitbreedte mijn vaardigheden tot aan marketing. Dit bied ik nu als mijn hoofdvak. Er zijn minder uitstekende marketers als uitstekende meubelmakers, en daardoor kan ik 10x zo veel geld verwachten. Goedkoop ben ik niet meer. Sorry!

Moriarty's trofeeën

  1. Wat Sabra zegt is juist. U heeft maar ervaring in andere branchen. Neem dan de sterkste punten uit en draai deze in de richting van de horeca. Misschien komt wat uit. Wat waren de meningen van uw allerbeste klanten? Wat was de mening van uw slecte klant (ook belangrijk: niemand kan alles!). In ieder geval, is dit uw begin punt van uw markt onderzoek. Moriarty xx
  2. FVD Dungen zegt Goed advies! Verder, neem dan de uitzichtpunt van uw klanten. Stel niet wat u doet, maar wat uw klanten willen van uw diensten. Dan spreekt uw website direct aan de belangen van uw klanten. Ze zoekt een oplossing - de antwoord komt direct uit uw website en uw diensten stnad klaar voor hem. Er is een oude sproekje "niemand wilde een boormachine, ze wilde een gaat" een vriend van mij zegte "na, geen gaat! Ze wilde een beeld ophangen!" Gr. Moriarty xx
  3. JP uw werk wordt persoonlijk. Dat is een voordeel voor klanten die willen worden behandeld met een mens en geen service desk. Als uw bedrijf groeit, dan als u luistert naar hun belangen, heeft u dan kansen om andere diensten aantebieden die past precies bij uw klanten. Zoals het instaleren van nieuw software of kleine avond cursussen. Een service desk kan dit niet doen. Misschien kunt u een mobiel dienst leveren voor een premie: voor klein bedrijven in de midden van de nacht als de server crasht of binnen een half uur ter plekke. Gegarandeerd. Ik wens u veel succes in 2013!! M xxx
  4. Stel ook dat in 18 maanden u hebt de recht om een veel lager huur met uw huurbaas af te spreken. Als u wordt zo behandeld, behandel hem in lijke manier!
  5. Zelf ben ik mee Iwan eens. Dit is meer van een kans als een oorlog. Uw bedrijf is een expressie van uw character - en voor uw buuren ook. Dit is een verschil - dit zet twee bedrijven als twee bedrijven. U heeft een klant die vindt uw diensten bijzonders - en niet de diensten van uw buren. Er zijn klanten die vindt uw buren beter. Goed zo. Als u zorgt dat uw diensten wordt zo goed mogelijk, en uw buren ook, dan hebt klanten een echte keuze dit ligt niet op geld. Neem dit kans!! Moriarty xxx
  6. Ik heb een vraag. Waaroom moet je altijd de allergoedkoopste worden? Vind je beste klanten en die wil u goed betalen voor werk dat goed gedaan is - goedkoop kan duurkoop zijn. Maak het duur, niet verschrikkelijk duur. Dan kan je van leven. Minder werk, minder uren, meer omzet. Beter klanten, beter referenties meer tevredenheid en minder stress. Moriarty
  7. Stel dat als de markt druk is, de bedoeling is dat is er geld te verdienen. Met een betere dienst of een betere kwaliteit - of beter adverteren heeft u dan een kans. Voor inzicht in de markt u kunt een "matrix" oprichten op een spreadsheet. Dit is in de manier van Howie Jacobson's "Checkmate Matrix"* U heeft kolommen met "Merk" "Onderscheid" "Tagline" "Kleur" "Variant" "Bio/Non-bio" "Andere" en zo veel als je van kan denken. U bent de expert, niet ik! Doe dit voor alle concurrenten die u van kunnen denken. Met dit kunt u dan zien wat voor vakken zijn NIET behandeld! Hulpt dat?? M xx *U kunt dit vinden op pagina 145 van Google Adwords For Dummies
  8. Ik heb een andere uitzicht. Er is geen marge dat kan verwacht - dit is ook uw kans. Wat voor een marge - profit wilt u van maken? Stel dit voor en denk dan aan klanten die wil dit prijs betalen. Natuurlijk hebben ze belangen ook. Als het gaat om een lagere prijs, u heeft dan prolbemen - om dat iedereen doet dat. Binnenkort heeft u dan geen bedrijf om dat mensen kunnen ook goedkoper ... dus stel wat u wilt maken. Stel waarom zo een prijs en de redenen voor. Stel die redenen tegen klanten die die belangrijk vinden - en u heeft dan een campagne voor adverteren. M
  9. Hoi! Wat een prachtig idee voor het uitbreiden van uw activiteiten. Mijn voorstel is dat als iemand buiten de deur staat, geef hem of haar een hand in de lucht, en laat de partij studenten hun werk doen. Als je een ietsje tijd heeft, kunt u dan uw klant ontmoeten buiten de deur en verklaren wat an der hand is. Als het belangrijk is, u kunt dat per direct behandelen of zeggen kom terug in een uur. Dat geeft respect aan uw bestaande klanten ook. Goed gedaan, hoeft het geen last voor uw studenten. Hope this helps! Moriarty xx
  10. Romeo Wat Ron van der Kolk zegt is juist. Ik was meubelmaker en wilde een garage of dergelijk huren voor mijn bedrijf. Een bedrijfspand is een pand dit is voor je bedrijf gebruikt. De kosten ervan zijn de kosten van de huur, verwarming, electra enz. enz. Als het vormt een deel uit je eigen huis is dit niet mogelijk (dat is mogelijk in Engeland).
  11. Hoi Hermes "De slogan is "Waarom een RA als HeRa veel voordeliger is?" " Wat wil je zeggen? Dat iedereen kan goedkoper worden? Dat uw diensten kan ook onderboden? Wat wil je van leven, eten als je verdient slechts 5 euros per dag?? Stel wat je niet doet. Dat is dan een wegwijzer voor je betere klanten en laat ze weten dat je weet wat je niet doet. Dit leidt ook tot vertrouwen - hoeveel criminelen zeggen wat ze niet doet? Moriarty
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.