GEBRUIK TWINFIELD NIET
* Ten eerste: als je het al gebruikt. Ik begrijp dat je het verdedigt: maar a.u.b. verdiep je in andere pakketten. Je weet gewoon niet wat je mist.
* Twinfield is ouderwets. Heeft een ouderwetse basis met een mooi gemaakt schilletje. De basis is echt nog de ouder basis.
* Klantenservice noem je niet klantenservice maar CSO ... en als je belt sta je immer in de wacht.
* Onze ervaringen met hulp ontvangen zijn `assertieve houding` waarbij je moet uitkijken wat je zegt.
* Vaak is de lijn helemaal niet te bereiken en heb je een terugbel functie ... maar je wordt dan twee dagen later gebeld.
* Emailen is al helemaal niet slim want dat duur 2-3 dagen voor je antwoord hebt.
* Tenslotte hebben wij meerdere pakketten getest. En wat opvalt? Bij Twinfield moet je voor dezelfde actie soms 3 tot 4x vaker klikken. Bizar.
Geen rancune - maar we behoeden mensen graag voor het maken van de foute keuze
Begin er a.u.b. niet aan
Doe het niet
Mod edit: topic titel hersteld