Ivo Abels

Junior
  • Aantal berichten

    12
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Oostzaan

Ivo Abels's trofeeën

  1. Hoi, de meeste tips zijn wel voorbij gekomen. Maar belangrijk is om te denken in de Know, Like, Trust fase. Zie bijgaande link voor meer info : https://www.copyblogger.com/30-know-like-trust-actions/ Zelf heb ik ook ondernemers om meer conversie te krijgen met hun website, hier heb ik pas nog een blog overgeschreven. Succes, Ivo Abels
  2. Ik heb ook nog een handige online tool gevonden waar je business plan in kan opmaken. https://www.bizplan.com/# [Mod edit: aub geen links naar eigen sites in berichten, zie onze forumregels]
  3. De vraag “zelf bouwen of uitbesteden?” moet je jezelf pas stellen als je duidelijkheid hebt over je wat je doelen zijn van je webshop? Welke functionaliteiten (blogs, shop, agenda, inloggen etc) je graag wilt hebben in je nieuwe webshop? En of er koppelingen gemaakt moeten worden met andere applicaties (boekhoudsysteem) of andere online tools (mailprogramma’s)? Deze eerste stap noem je ook wel de inventarisatiefase. Ik heb er pas zelf nog een blog overgeschreven, maar deze mag ik volgens mij niet delen, want dan ben ik aan het SPAMMEN begreep ik. Succes
  4. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  5. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  6. Hoi, Wat ik alle reacties kan toevoegen. Is om eerste waarde op te bouwen in je website, voordat je gaat starten met Social Media . Ik begrijp dat je ook gaat starten met blogs. Dat is zeker een eerste goed stap, maar denk ook aan video's en ik weet niet welk merk je gaat verkopen, maar wellicht zijn er bekende sporters die ook jouw merk promoten. Maak hier gebruik van om "vertrouwen" en "verlangen" op te bouwen. Vanuit je "website" kan je dan je waardevolle content promoten via Facebook ads of andere vormen van promotie. Succes en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik graag van je, Ivo Abels
  7. Hoi Jasper, Gebruik eenvoudige woorden die de actie duidelijk overbrengen en maak duidelijk wat je van de bezoeker verwacht. Woorden als "download," "klik", "afspraak maken", "terugbellen en "registreren" laten er geen twijfel over wat je wilt dat jouw bezoekers moeten doen. Werk zoveel als mogelijk met knopen in plaats van hyperlinks Probeer een gevoel van urgentie op te wekken. Combineer woorden als "nu" en "vandaag" met beperkte tijd aanbiedingen. Of "direct toegang" En misschien wel het belangrijkste ga starten met Meten, want Meten = Weten. Succes en mocht je nog vragen hebben, dan verneem ik graag van je, Ivo Abels
  8. Hoi Bas, Het is al aangegeven om hoger in Google te komen heb je te maken met meerdere factoren. Maar het bieden van "waardevolle" content, daar start het mee. Mensen zijn op zoek naar antwoorden en oplossingen voor het probleem of vraag en Google geeft antwoord op deze vragen. Belangrijk is dus om goed te weten waar jouw klanten vragen over hebben m.b.t. bedrijfspennen. Als je hier inzicht in krijgt kan je ook beter "waardevolle" content bieden. Uiteraard zijn er ook wat technieken en SEO tips om boven in Google te komen. De standaard SEO basistips zijn: [*]Benoem het zoekwoord in de titel van de pagina ( het liefst zo ver mogelijk vooraan ) [*]Maak gebruik van kopjes H1 (1 keer), H2 en H3 subkoppen en verwerk de zoekwoorden in de kopjes. [*]300 tot 400 woorden per pagina, maar liever meer. [*]Maak het zoekwoord 1 keer vetgedrukt. [*]Benoem het zoekwoord 1 keer per 100 woorden. [*]Gebruik synoniemen. [*]Verrijk de content met foto’s en video’s. En voeg ALT-tag titel toe aan de foto’s. [*]Maak gebruik van internal en external linking. [*]Probeer ervoor te zorgen dat je content gedeeld wordt via social media. [*]Probeer ervoor te zorgen dat er reacties achtergelaten wordt op je pagina. Naast bovenstaande punten, zijn er nog wel veel meer punten waar Google naar kijkt, maar dit is wel de basis. Als laatste checkpunt kun je website testen op: [*]Laad je website wel snel genoeg? [*]Heeft je website veel kwalitatieve backlinks? [*]Is je website mobile responsive? Met andere woorden is je website op elk scherm goed leesbaar [*]Heeft je website een “schone” code? [*]Heeft je website niet te veel 404 pagina’s? [*]Is je website gebruiksvriendelijk? En wat vaak wordt vergeten is om je aan te melden bij Google Webmaster. Heb je dat al gedaan? Succes en mocht je nog vragen hebben, dan verneem ik graag van je, Ivo Abels
  9. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.