ExTax! Geplaatst: 14 november 2006 ExTax! 749 21 Geplaatst: 14 november 2006 Hallo allemaal, wanneer is de volgende HL Borrel? Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 14 november 2006 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 14 november 2006 Suggesties? Ik ben er vast wel bij :) Link naar reactie
ExTax! Geplaatst: 14 november 2006 Auteur ExTax! 749 21 Geplaatst: 14 november 2006 Jahoor, stel voor om eens in het Rotterdamse af te spreken... bijvoorbeeld vrijdag 8 december vanaf 18:00 uur (of eerder als daar vraag naar is). Voorstel: Café Rotterdam (Wilhelminapier vlak bij Hotel NY) Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 14 november 2006 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 14 november 2006 Goed plan! Rotterdam is niet naast de deur, maar we kunnen altjd kijken hoe hoog de opkomst wordt. Totnogtoe waren de beste opkomst cijfers in Utrecht en Den Haag.... Zet je 'm ook in de agenda? Kunenn we eenvoudig zien wie er komen en wie niet.... Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
ExTax! Geplaatst: 14 november 2006 Auteur ExTax! 749 21 Geplaatst: 14 november 2006 Toegevoegd! Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 14 november 2006 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 14 november 2006 Nu nog een leuke locatie die makkelijk te vinden is met gratis parkeergelegenheid. :P :-X Synergeon Link naar reactie
ExTax! Geplaatst: 14 november 2006 Auteur ExTax! 749 21 Geplaatst: 14 november 2006 Als je met de trein komt heb je geen parkeergelegenheid nodig :P Of is dit vloeken in de kerk :-X ;D Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 14 november 2006 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 14 november 2006 Als je met de trein komt heb je geen parkeergelegenheid nodig :P Of is dit vloeken in de kerk :-X ;D Wat heeft dit met innovatief ondernemen te maken ? Ik heb geen station in de buurt, dus dan moet ik daar mijn auto kwijt, dat is verplaatsing van het probleem. Nog los van het feit dat de laatste trein vanuit Rotjeknor vast eerder vertrekt dan de gezelligheid toestaat. Synergeon Link naar reactie
ExTax! Geplaatst: 14 november 2006 Auteur ExTax! 749 21 Geplaatst: 14 november 2006 Als je met de trein komt heb je geen parkeergelegenheid nodig :P Of is dit vloeken in de kerk :-X ;D Wat heeft dit met innovatief ondernemen te maken ? Ik heb geen station in de buurt, dus dan moet ik daar mijn auto kwijt, dat is verplaatsing van het probleem. Nog los van het feit dat de laatste trein vanuit Rotjeknor vast eerder vertrekt dan de gezelligheid toestaat. Wat bedoel je? Wat heeft dit met innovatief ondernemen te maken? ;) Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 14 november 2006 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 14 november 2006 Hotel New York? Of is het daar niet meer zo goed parkeren als drie jaar geleden? En er gaat tot heel laat een trein uit Rotterdam: de nachttrein, via Den Haag, Leiden, Sshiphol, Amsterdam Sloterdijk , Amsterdam, Amsterdam Amstel tot aan Utrecht. Doe je maar vier uur over. Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
ExTax! Geplaatst: 14 november 2006 Auteur ExTax! 749 21 Geplaatst: 14 november 2006 Of Café Rotterdam (beneden). Prima parkeren en dicht bij OV voor mensen die daar voor kiezen. Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 14 november 2006 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 14 november 2006 Andere optie is de Tuin van Kralingen, aan de Kralingse Plas. Gratis parkeren, maar niet heel dicht bij het CS. Bij HNY kan je prima parkeren. Je kan ook in het centrum afspreken, bijvoorbeeld bij Sorbonne. Dat is te belopen vanaf het CS. Link naar reactie
ExTax! Geplaatst: 14 november 2006 Auteur ExTax! 749 21 Geplaatst: 14 november 2006 De Tuin wordt momenteel verbouwd... Verder is Staal nog een leuke locatie (onder WTC). Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 14 november 2006 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 14 november 2006 Hotel NY of daar vlakbij lijkt me prima. Voor mij maakt rdam of den haag niet zoveel uit, weer een keer iets anders is ook leuk. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 14 november 2006 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 14 november 2006 De Tuin wordt momenteel verbouwd... Verder is Staal nog een leuke locatie (onder WTC). Die ken ik volgens mij, die heeft een heel mooi interieur,of is dat in het wtc? (Veel bruintinten). Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
ExTax! Geplaatst: 14 november 2006 Auteur ExTax! 749 21 Geplaatst: 14 november 2006 Re: Staal zie http://www.staalrotterdam.nl/ Is overigens maar tot 11 uur open.. Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 14 november 2006 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 14 november 2006 Re: Staal zie http://www.staalrotterdam.nl/ Is overigens maar tot 11 uur open.. Yep bekend. De openignstijden zijn niet zo'n enormprobleem, wat bij vorige borrels belangrijker is gebleken: dat het geluidsniveau enigszins acceptabel blijft. Anders wordt het weinig netwerken en veel borrel. Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 15 november 2006 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 15 november 2006 Ziet er goed uit ! Maar waar we dan wel rekening mee moeten houden is: Op doordeweekse dagen kunt u bijvoorbeeld exclusief gebruik maken van ons boulevardcafé Als er al een andere club aanwezig is, dan blijft (volgens mij) alleen het restaurant gedeelte over. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
ExTax! Geplaatst: 15 november 2006 Auteur ExTax! 749 21 Geplaatst: 15 november 2006 Ik stel voor om eerst even af te wachten wie er allemaal meegaat, we kunnen dan alsnog de locatie kiezen.. Zat kroegen in Rotterdam. Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 15 november 2006 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 15 november 2006 Ik stel voor om eerst even af te wachten wie er allemaal meegaat, we kunnen dan alsnog de locatie kiezen.. Zat kroegen in Rotterdam. Pas op dat je niet in de kip ei situatie beland. Mensen die van buiten Rotterdam komen zullen het liefst afspreken op een bekende plek. Zolang je geen loocatie hebt zullen mensen twijfelen of gewoon op voorhand afhaken en iets anders plannen. Reken op tussen de 10 en 20 mensen. O ja, en het is echt niet onbelangrijk dat je elkaar na zeg 9.00 uur 's avonds nog kunt verstaan, als je wilt weten of dat mogelijk is kun je een kroeg ook even opbellen rond een uur of 11, kan me voorstellen dat je er niet graag naartoe gaat als het niet echt noodzakelijk is. ;) Synergeon Link naar reactie
ExTax! Geplaatst: 15 november 2006 Auteur ExTax! 749 21 Geplaatst: 15 november 2006 Net nog gesproken met CR. Hebben ook een aparte plek voor groepen tot 30 mensen... Weet morgen of ze nog een event hebben op 8/12. M.a.w. zonder tegenbericht wordt het Café Rotterdam, zie eerdere post voor een weblink. Link naar reactie
Christine Geplaatst: 15 november 2006 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 15 november 2006 Ik kan niet op 8-12. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
LBX Geplaatst: 15 november 2006 LBX 138 0 Geplaatst: 15 november 2006 8-12 staat voorlopig nog open. Sinterklaasperikelen voorbehouden zijn Lucid en ik ook in voor een glaasje. Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 15 november 2006 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 15 november 2006 Sinterklaasperikelen voorbehouden Stout geweest? En dacht je wekelijk daarvoor een enkeltje per transavia naar spanje te krijgen zodat jullie de borrel missen? ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
LBX Geplaatst: 15 november 2006 LBX 138 0 Geplaatst: 15 november 2006 Stout geweest? En dacht je wekelijk daarvoor een enkeltje per transavia naar spanje te krijgen Met enig geluk... Ik ben bereid de zak zelf aan te leveren! Link naar reactie
Aanbevolen berichten