HL Borrel 'Café Rotterdam' 8/12 vanaf 18:00 uur

Aanbevolen berichten

 

Ik zal er niet zijn, maar kunnen jullie eens kijken of dit een leuke lokatie zou kunnen zijn om als ontmoetingsplaats te dienen na de http://www.roparun.nl Annedien weet wel wat ik bedoel.

 

Moet dicht bij de aankomst van de loop liggen op de Coolsingel.

 

Moet een verzamelplaats worden van fotografen en bezoekers die laatse stukje mee willen rennen.

 

En anders bij deze de vraag, wie weet daar misschien een leuke plek voor?

 

Perry

Link naar reactie

Café Rotterdam is nog wel een stukkie van de Coolsingel nl andere zijde van de Maas. Dichterbij is bijv Prachtig http://www.prachtig-rotterdam.nl, maar er is vanzelfsprekend meer dan genoeg keus in Rotterdam centrum.

 

Wel gaaf ja, moet me nog even verdiepen in moment van aankomst en welke lokaties je eigenlijk nu zou moeten reserveren om alles praktisch te laten verlopen. Als je aankomt als loper is elke stap te veel. Zoek meer een kroeg met massage mogelijkheden en uitrust bedden denk ik:-)

 

Perry

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Dat lost zich meestal vanzelf op. Behalve dan als iedereen in een andere kroeg zit ... dan vinden we elkaar meestal niet.

Ikzelf ben nu nog even verdwaald tussen de velen kroegen die hier door elkaar genoemd worden. Waar is het nu ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Het is dus in cafe rotterdam, vlakbij hotel new york. Details denk ik beste checken op http://www.caferotterdam.nl

 

Aanwezigen zo te zien: Kermie, Rikkert Walbeek, TechNico, ExTax, ik, en wellicht dus de laaste 2 schrijvers.

 

Qua doel... tja... HL borrels zijn (voor zover ik het zie) meestal gewoon gezellige gelegenheden, bijpraten met de mensen die je al kent, en de mensen die je nog niet kent leren kennen. Hapje, drankje, ongedwongen, weinig poespas.

 

 

Link naar reactie

???

ik ben net nieuw hier en met ondersteuning van onderstaand citaat is het mijn planning ook te komen , alleen wordt het wat later als 18.00 uur

ik ben benieuwd! ::)

 

erik

 

 

Ik ben ook van plan om te komen, dus 1tje extra voor de headcount ;)

 

Hoe laat ik er precies ben weet ik nog niet, maar het zal wel lukken jullie te vinden daar ergens.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Geen feest als Kermie niet is geweest is meestal het motto.

Maar ik ben weer geholpen aan mijn kaak, dus ik voel mij alles behalve feestelijk. Nu is er natuurlijk wel de optie om mij met een flinke borrel te laten verdoven, maar volgens de "bijsluiter" van mijn medicijnen is dat niet de bedoeling.

Drinken jullie een borrel op mij !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 191 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.